میهن صنعت :

بازرسی از هواپیمای ایرانی در عراق و ناکامی دوباره آمریکایی‌ها

میهن صنعت : مسوولان عراقی یک فروند هواپیمای باربری ایران را که به مقصد دمشق در پرواز بود، مجبور کردند تا در فرودگاه بغداد به زمین نشسته تا از آن بازرسی کنند، اما در این بازرسی مشخص شد که این هواپیما تنها حامل مواد پزشکی و کمک‌های اولیه بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت، مسوولان عراقی یک فروند هواپیمای باربری ایران را که به مقصد دمشق در پرواز بود، مجبور کردند تا در فرودگاه بغداد به زمین نشسته تا از آن بازرسی کنند، اما در این بازرسی مشخص شد که این هواپیما تنها حامل مواد پزشکی و کمک‌های اولیه بوده است.

بنابر گزارش روزنامه‌ الوطن، ناصر بندر، رییس دستگاه هواپیمایی عراق گفت: از یک فروند هواپیمای باری ایرانی وابسته به شرکت ماهان ایر ایران خواستیم تا در فرودگاه بغداد به زمین بنشیند که هواپیما به این درخواست پاسخ داده و به زمین نشست و مورد بازرسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این هواپیما چیز ممنوعه‌ای یافت نشد. این هواپیما تنها حامل مواد پزشکی و کمک‌های اولیه بود و به هواپیما بعد از بازرسی اجازه پرواز داده شده است.

به گزارش ایسنا این در حالی است که مسوولان عراقی سی‌ام مارس گذشته اعلام کردند که در نتیجه اعمال فشارهای آمریکا که بعد از سفر جان کری به عراق بوده است، روند بازرسی از هواپیمای ایرانی را که به مقصد سوریه در حرکت باشند، تشدید خواهد کرد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=15448
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه