میهن صنعت:

بازگشایی تمام راه‌های غرب مازندران

میهن صنعت: مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران از تلاش شبانه روزی راهداران برای بازگشایی و برفروبی تمامی محورهای اصلی، فرعی و روستایی غرب استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  سید علی اسد در گفت‌وگویی اظهار کرد: پس از بارش سنگین و مداوم برف و کولاک در غرب استان و انسداد محورهای ارتباطی، نیروهای راهداری بلافاصله با تمامی امکانات و ماشین‌آلات راهداری اقدام به بازگشایی محورهای ارتباطی کردند که پس از چند روز کار طاقت فرسا و شبانه روزی در حال حاضر تمامی محورهای اصلی، فرعی و روستایی بازگشایی و تردد در آنها برقرار شد.

 

وی با اشاره به نحوه اجرای عملیات برفروبی در محورها، گفت: 35 اکیپ راهداری این اداره کل با در اختیار داشتن103 دستگاه از انواع ماشین آلات راهداری به همراه 30 دستگاه ماشین آلات دیگر از استان‌های معین قزوین، گلستان، خراسان شمالی، تهران، البرز، زنجان، سمنان و همدان و 27 دستگاه ماشین آلات راهداری مربوط به بخش خصوصی و پیمانکاران اقدام به عملیات برفروبی و بازگشایی محورها کردند.

 

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران تصریح کرد: به دلیل ذوب شدن برف‌های حاشیه راه‌ها و جاری شدن آب بر سطح جاده، در حال حاضر تمامی محورها لغزنده و همچنین امکان یخ زدگی در ساعات پایانی شب زیاد است، و از این رو تمامی رانندگان باید با رعایت قوانین و مقررات و سرعت مطمئنه تردد کنند.

 

به گزارش ایسنا، مرکز اطلاعات راه‌های استان با شماره تلفن گویای 141 و2222320 و سامانه پیام کوتاه 10000141 به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی به مسافرین و هم استانی‌ها برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=41245
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه