مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا:

بازگشت امید به صنعت خودروسازی به دلیل حمایت های دولت تدبیر و امید است

میهن صنعت : مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا از حمایت های دولت تدبیر و امید در جهت گسترش فضای کسب و کارتولید کنندگان و صنعت گران تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، سعید مدنی- مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا در دومین همایش بین المللی صنعت خودرو گفت: با وجود شرایط سختی که بر حوزه صنعت خودروسازی حاکم بود خوشبختانه با آمدن دولت تدبیر و امید فضای بسیار مناسبی برای حرکت به وجود آمد.

وی افزود: دولت تدبیر و امید با محور قرار دادن تولید برای توسعه اقتصادی کشور روح جدیدی در کالبد تولید کنندگان و صنعت گران دمیده به طوری که صنعت خودرو در یک و نیم سال گذشته شاهد رشد خوبی بوده است.

مدنی از حضور و حمایت وزیر صنعت، معدن و تجارت بسیار تقدیر کرد و گفت: با حضور مهندس نعمت زاده –وزیر صنعت معدن و تجارت بسیاری از مشکلاتی که در گذشته خودروسازان با آن درگیر بوده اند حل شده است.

وی تصریح کرد: در بسیاری از موارد خود شخص وزیر پیگیر مشکلات خودروسازان بوده ا ست و تعداد زیادی از مشکلات با راهنمایی ها و حمایت های ایشان بر طرف شده است.

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا نقش خودروسازان را در توسعه اقتصادی کشور غیر قابل انکار دانست و گفت: وزارت صنعت معدن و تجارت با اصلاح بسیاری از قوانین راه را برای خودروسازان هموار کرده است و خودروسازان با خیالی آسوده به دنبال ایجاد فرآیند ارتقا محصولات خود هستند.

وی اظهار امیدواری کرد: با حمایت هایی که دولت تدبیر و امید از صنعت و تولید کننده می کند قطعا خواست مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید کننده داخلی عینیت یافته و باعث تاثیر مستقیمی در رشد صنایع داخلی خواهد شد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=63385
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه