"اختصاصی میهن صنعت"

بازگشت فیات اسپایدر 124 + ویدئو

میهن صنعت : فیات بعد از سال 1985 که به ساخت خودرو های اسپرت خود پایان داده بود برای نخستین بار خودرو 124 اسپایدر را معرفی کرد.

به گزارش گروه بین الملل پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، فیات با ادغام هیجان رانندگی و طراحی ایتالیایی به خودروهای کوچک اسپرت آمریکای شمالی خود موفق به تولید این خودرو شده است.

این خودروی اسپرت دارای 2 صندلی است و قدرت موتور توربو شارژ 160 اسب بخار (در مدل آبارث 164 اسب بخار) و 4 سیلندر 1.4 لیتری آن توسط گیربکس 6 سرعته دستی یا اتومات به چرخ های عقب منتقل می شود. گشتاور این خودرو نیز 250 نیوتن بر متر است. زمان طی شده از صفر تا 100 کیلومتر این خودرو در مدل آبارث 6.8 ثانیه اعلام شده است.

اسپایدر 124 در سه مدل کلاسیک(Classic) ، لوسو(Lusso) و آبارث (Abarth) عرضه شده است که هر مدل دارای ویژگی های منحصر به فرد در طراحی و مشخصات می باشند.

در این بین پنجره ها و آینه های اتوماتیک ، سقف پارچه ای، رینگ های آلومینیومی ، سیستم cruise control برای ثابت نگاه داشتن سرعت خودرو ، ریموت کنترل درب ها ، بلوتوث و اتصالات صوتی ، فرمان چرمی و دکمه شیفت در هر سه مدل این خودرو مشترک است.

در مدل لوسو این شرکت چراغ های مه شکن، برف پاک کن مجهز به حسگر باران، رینگ های آلومینیومی 17 اینچی، کنترل آب و هوا خودرو، صندلی چرمی و یک سیستم صوتی با صفحه نمایش لمسی 7 اینچی را اضافه کرده است.

در مدل آبارث این شرکت ایتالیایی از یک سیستم تعلیق هوشمند، فرمان اسپرت، سیستم محدودیت لغزش دیفرانسیل استفاده کرده است.

شروع قیمت برای 124 اسپادر کلاسیک برابر ۲۴ هزار و ۹۹۵ دلار است و در اسپایدر لوسو با قیمت ۲۷۴۹۵ دلار و در اسپایدر آبارث قیمت ۲۸ هزار و ۱۹۵ دلار است.

در زیر ویدئویی زیبا از فیات اسپایدر 124 آبارث را مشاهده میکنید :

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=88081
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه