«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

باز هم پبل بیچ و باز هم محصولی جدید از بوگاتی

بوگاتی قصد دارد در فستیوال مونتری که همایش پبل بیچ نیز در همین فستیوال برگزار می‌شود یک خودرو تولید محدود و جدید رونمایی کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، بوگاتی قصد دارد در فستیوال مونتری که همایش پبل بیچ نیز در همین فستیوال برگزار می‌شود یک خودرو تولید محدود و جدید رونمایی کند. اطلاعات دقیقی از این خودرو منتشر نشده اما با توجه به سابقه بوگاتی در فستیوال پبل بیچ می‌توان مطمدن بود این شرکت در آن روز از خودرو خود پرده برداری خواهد کرد. سال گذشته بوگاتی دیوو و در سال 2008 نیز ویرون گرند اسپرت را در همین فستیوال رونمایی کرد.

در ماه آپریل سال جاری بوگاتی اعلام کرده بود که از 500 دستگاه شیرون برنامه‌ریزی شده برای تولید، تنها 100 دستگاه برای سفارش گذاری باقی مانده است. اگر بوگاتی تعداد سفارشات خود را کمتر کند عملا محصول جدید این شرکت تبدیل به نسخه تولید محدود خواهد شد. شایعه‌ها حاکی از آن است که بوگاتی در حال کار برروی محصولاتی چون شیرون SS، نسخه سبک وزن سوپرلگرا و نسخه روباز آپرتا است و شاید محصول ویژو جدید بوگاتی یکی از همین مدل‌ها باشد. در عین حال نباید از فکر این موضوع که شاید بوگاتی نسخه ویژه‌ای از دیوو را در این نمایشگاه رونمایی کند غافل شد.

هیچ اطلاعی در دسترس نیست اما این ایده کاملا منطقی خواهد بود. اما بعید است بوگاتی نسخه‌ای خاص از نمونه تک و گرانقیمت La Voiture Noire را معرفی کند زیرا ساخت این خودرو برای بوگاتی 2.5 سال زمان میبرد. از امروز تا فستیوال پبل بیچ دقیقا دوماه دیگر فاصله است و بعید می‌دانیم تا آن زمان یک بوگاتی La Voiture Noire حاضر شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=178618
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه