میهن صنعت :

باز هم SLS AMG خبر ساز شد

میهن صنعت : شاید SLS AMG مدت ها باشدکه از خط تولید کنار گذاشته شده ولی همچنان در قلب علاقمندان جا دارد ولذا نمی توان در خیابان به سادگی از کنارش عبور کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شاید SLS AMG مدت ها باشدکه از خط تولید کنار گذاشته شده ولی همچنان در قلب علاقمندان جا دارد ولذا نمی توان در خیابان به سادگی از کنارش عبور کرد.

 SLS AMG یکی از محصولات جذاب این خودروساز آلمانی است که چندی پیش جایش را به AMG GT با اندازه ای کوچک تر، موتوری ضعیف تر و البته قیمتی پایین تر داد.

این محصول در زمان تولید توانست توجه بسیاری از علاقمندان به خودروهای بنزینی را به کمک کاپوت کشیده، درهای پروانه ای و عملکرد فوق العاده اش جلب کند. تصویر این خودروی خاص در دو سیلدورف آلمان گرفته شده و دارای رنگ زرد بدنه و ظاهر به روز رسانی شده ای به همراه چراغ ها و رینگ های چند پره جدیدی می باشد.

بایستی یادآوری کرد SLS AMG دارای یک موتور 6.2 لیتری V8 به توان 563 اسب بخار و 650 نیوتون متر گشتاور است. این میزان از توان در SLS AMG GT  به 583HP و در نسخه سیاه موسوم به Black Series به 622HP می رسد. موتور فوق در کنار یک جعبه دنده 7 سرعته کلاچ دوقلوی خودکار نصب می شود و نیروی تولیدیش را به محور عقب منتقل می کند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=76938
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه