میهن صنعت :

باقري‌ها: از وضعيت نفت بغضم مي‌گيرد

میهن صنعت: مدافع تيم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: از وضعيتي که تيم دارد بغضم مي‌گيرد.

 به گزارش میهن صنعت به نقل از فارس، نبي‌الله باقري‌ها در خصوص شرايط تيم صنعت نفت آبادان عنوان کرد: به هيچ عنوان شرايط نرمال و خوبي نداريم. از شرايط خود نيز راضي نيستم. من صنعت نفت را دوست داشتم و به همين دليل به اين تيم آمدم اما فکر مي‌کردم شرايط در اين تيم به گونه ديگري است.

وي ادامه داد: هر موقع مي‌خواهم در مورد شرايطم در صنعت نفت صحبت کنم بغض گلويم را مي‌گيرد. امسال در اين تيم بسيار اذيت شدم و فکر مي‌کنم بيشترين ضرر را در اين تيم من کردم. سال وحشتناکي در صنعت نفت سپري کردم. کاسيميرو مربي سالمي نبود و متأسفانه فرصت زيادي هم به او داده شد او بيشتر از همه مرا اذيت کرد. قسم مي‌خورم که با برنامه اين کارها را مي‌کرد. هم‌اکنون قصد ندارم در مورد ريز جزئيات صحبت کنم زيرا شرايط تيم حساس است.

مدافع تيم صنعت نفت در مورد جداييش در نيم‌فصل خاطرنشان کرد: همه چيزم در نيم‌فصل مهيا شده بود اما در يک مورد کوچک که در بحث پرداخت بود، توافق صورت نگرفت و نتوانستم به تيم ديگري ملحق شوم. فکر مي‌کردم صنعت نفت اصول و برنامه خوبي دارد اما اينچنين نبود. به اين تيم احترام مي‌گذارم اما خود را به خاطر اين انتخاب نمي‌بخشم.

باقري‌ها افزود: اهل مصاحبه کردن و جار و جنجال نيستم در هر تيمي که بازي کردم در يک فصل 24-25 بازي انجام دادم اما امسال فقط 5-6 بازي کرده‌ام و سال بسيار سختي داشته‌ام. نمي‌خواهم حرف بزنم هر بازيکني که حقيقت را مي‌گويد او را به کميته انضباطي دعوت مي‌کنند و با او برخورد مي‌کنند. من قبل از بازي با داماش صحبتي کردم و حقيقت را عنوان کردم. بعدها هم مسئولان متوجه شدند که درست گفتم اما با من برخورد شد.

وي ادامه داد: اميدوارم بازيکنان صنعت نفت شهامت و وجدان داشته باشند و حرف هاي مرا تأييد کنند، متأسفانه وقتي حقيقت گفته مي‌شود به حاشيه‌سازي محکوم مي‌شويم. من در مس،‌تراکتورسازي، پرسپوليس بازي کردم و يک بار عليه باشگاه ها مصاحبه نداشتم. زماني که مصاحبه صورت مي‌گيرد به بداخلاقي محکوم مي‌شوي و وقتي مي‌خواهي از باشگاه جدا بشوي زيرآبت را در باشگاه مقصد مي‌زنند.

مدافع صنعت نفت، تصريح کرد: متأسفانه امسال کارم با يک باشگاه تمام شده بود اما آنقدر پشت سرم بد گفتند که اين انتقال صورت نگرفت. من خودم فکر کردم قتلي انجام دادم که خبر نداشتم. امسال در مجموع شرايط سختي در آبادان گذراندم.

وي علت اصلي مشکلات صنعت نفت را اطرافيان باشگاه دانست و افزود: همه موارد به باشگاه بر نمي‌گردد بلکه اتفاقاتي در اطراف باشگاه مي‌افتد که منفي است. هم‌اکنون نمي‌خواهم درباره ريز اتفاقات حرف بزنم زيرا تيم به حاشيه خواهد رفت. بازي سختي مقابل استقلال داريم و اميدوارم که بتوانم در اين فوتبال نتيجه خوبي بگيريم، هواداران امسال خيلي اذيت شدند و اميدوارم با نتيجه گرفتن مقابل استقلال کمي دل آنها را به دست آوريم.

باقري ها درباره ديدار با استقلال عنوان کرد: ‌ما چيزي براي از دست دادن نداريم نمي‌رويم که انتحاري بازي کنيم بلکه با برنامه به مصاف استقلال خواهيم رفت. امسال تيم بدي نداشتيم اما اتفاقات فوتبالي و غير فوتبالي رقم خورد که اين نتايج به دست آمد. اميدوارم در 10 دقيقه اول شرايط به گونه‌اي رقم بخورد که گلي دريافت نکنيم و پس از آن بتوانيم بازي پاياپايي انجام دهيم.

باقري‌ها در مورد حضور علي فيروزي تصريح کرد:‌علي آقا تازه آمده و نسبت به بازيکنان شناخت چنداني ندارد، مشکل صنعت نفت روحي و رواني است و بازيکنان استرس دارند. او هم‌اکنون از لحاظ روحي و رواني روي بازيکنان کار مي‌کند تا بتوانيم نتايج خوبي بگيريم.

مدافع صنعت نفت در واکنش به درگيري هواداران با بازيکنان در تمرين خاطرنشان کرد: من هيچ درگيري در تمرين نديدم. پس از پايان تمرين هرکسي سوار ماشين خود مي‌شود و مي‌رود و من چيز خاصي نديدم.

وي در مورد اميد براي بقاء يادآور شد: کار بسيار سختي داريم اما نا اميد نيستيم اميدوارم بازي با استقلال بتوانيم نتيجه خوبي بگيريم تا در ادامه راه کمي اميدوار باشيم و البته به نتايج حريفان نيز نيم نگاهي داريم.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=12033
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه