میهن صنعت :

باید از مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تقدیر کرد

میهن صنعت : یک عضوکمیسیون صنایع از زحمات مدیرعامل و مدیران گروه خودروسازی سایپا باتوجه به شرایط حاکم بر تولید تقدیر کرد.

به گزارش میهن صنعت به نقل از سایپا نیوز، علی اکبر ناصری  اظهار داشت: با توجه به سیاست های خصمانه و ظالمانه  به واسطه تحریم های بوجود آمده از سوی جبهه استکبار، که خودروسازان را در تامین مواد اولیه برای ساخت قطعات با مشکلات بسیار زیادی همراه کرده است باید از عزم راسخ خودروسازان در تولید و عرضه هر چه بهتر محصولات تقدیر کرد.

این عضو کمیسیون صنایع ادامه داد: با توجه به شرایط حاکم بر فضای تولید باید از مدیرعامل و مدیران خودروسازی علی الخصوص جناب آقای مهندس مدنی مدیرعامل سایپا و همچنین آقای صمدی مله، مدیرعامل پارس خودرو  تشکر کرد.

ناصری تلاش خودروسازان در جایگزینی قطعات تولید داخل بجای قطعات خارجی و نوآوری در طراحی تولیدات را از  مهمترین اقدامات موثر در بی اثر جلوه دادن تحریم ها از سوی خودروسازان داخلی برشمرد و خواستار تداوم این امر از سوی مدیران صنعت خودرو و همچنین حمایت از سوی نهادهای ذیربط شد.

علی اکبر ناصری تصریح کرد: با تلاش هر چه بیشتر خودروسازان امیدواریم عرضه و تقاضا متعادل شود چرا که این امر هم به سود تولید کننده و هم مصرف کننده خواهد بود و در کنار آن نظارت و همراهی هر چه بهتر وزارت صنعت، معدن و تجارت و نهادهای نظارتی دیگر با موانع بوجود آمده در تولید و همچنین اقدامات بازدارنده مسئولین در  کوتاه کردن دست دلالان و جلوگیری از  افزایش بی رویه قیمت خوردو می تواند  در تحقق این امر مثمرثمر باشد.

نماینده مردم بابل با اشاره به افزایش قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو خاطرنشان کرد: برای کاهش قیمت تمام شده خودرو باید بدبنال راه هائی بود که مواد اولیه تولید داخلی نظیر مواد پلیمری آلومنیوم، فولاد، مس و … با قیمت پائین تری به دست تولید کننده برسد و با عرضه بیشتر و کاهش قیمت تمام شده خودروها، نارضایتی های بوجود آمده در بین مصرف کنندگان این محصولات نیز کاهش یابد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=10970
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه