"اختصاصی میهن صنعت"

با ارسال یک پیامک از اصلی بودن محصولات با نام ایساکو، اطمینان حاصل کنید

میهن صنعت : مدیر عامل ایساکو از سیستم امنیتی جدیدی در راستای اطمینان مشتری از اصلی بودن قطعات خریداری شده با نام ایساکو خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت، در نشست خبری صبح دیروز علی نمكين در مورد قطعات جعلی خودرو گفت : ایساکو در راستای صیانت از برند تیمی قدرتمند و فعال را مامور رسیدگی به این موضوع کرده است.

بر اساس مشکلات به وجود آمده در زمینه تامین قطعات و افزایش قیمت، پیشبینی اینکه قطعات جعلی وارد بازار شوند دور از ذهن نبود، بر همین اساس تمامی اقدامات لازم جهت پیشگیری و رفع این مشکل صورت گرفت.

کمیته صیانت از برند در مجموعه ایساکو به صورت فعال و به شکل هفتگی به تمامی گزارشات رسیدگی کرده و همچنین حضور بازرسان نامحسوس در مکان های تولید و یا ارائه این محصولات جعلی یا متفرقه که بازدید کامل می شوند، از ورود این قطعات تقلبی به بازار جلوگیری می کنند.

در سال 91 تا کنون 25 پرونده جعل  و تقلب بررسی گردید و تحویل مراجع قضایی شده است.در این رابطه 14 نفر دستگیر شده اند که عمدتا فعالیت این باند ها در راستای تولید قطعات تقلبی و یا چاپ هولوگرام ایساکو بوده است.همچنین کشف 5 انبار ذخیره سازی قطعات جعلی از دیگر زحمات این کمیته بوده است که از ورود این قطعات به بازار جلوگیری شد تا مشتریان با خیالی آسوده قطعات را خریداری نمایند.

وی افزود : در ادامه این بازرسی ها 7 جاعل حرفه ای علاوه بر آن 14 نفر، در سطح بازار تهران شناسایی شدند و نیز 2 باب چاپخانه که در حال تولید جعبه ها با مشخصات ایساکو برای این قطعات بودند نیز تعطیل گردیدند.

به گزارش خبرنگار میهن صنعت نمکین در ادامه از سیستم امنیتی جدیدی در راستای اطمینان مشتری از اصلی بودن قطعات خریداری شده با نام ایساکو خبر داد.

وی گفت : در نیمه دوم سال 92 تمامی مشتریان محصولات ایساکو تنها با ارسال یک پیامک به راحتی می توانند از اصلی بودن قطعه اطمینان حاصل نمایند.

عملیات اجرایی این پروژه شروع شده است و در همین ارتباط برنامه های سیستم های فناوری
اطلاعات در مجموعه ایساکو فعال شده اند.

مدیرعامل ایساکو افزود : تمامی مشتریان ایران خودرو و ایساکو و سایر مشتریان در صورت نیاز به پرسش در این رابطه می توانند با تلفن 096440 تماس بگیرند و سوالات خود را از کارشناسان این مجموعه بپرسند.

نمکین در خاتمه گفت : از تمامی مشتریان محصولات ایران خودرو تقاضا می کنیم برای اطمینان بیشتر محصولات ما را تنها از نمایندگی های مجاز خریداری نمایند.

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=14091
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه