جزئیات پیش فروش محصولات پارس خودرو

با پیش پرداخت 15 میلیونی تندر بخرید

میهن صنعت : پیش فروش ویژه محصولات شرکت پارس خودرو به مناسبت دهه فجر از ساعت 11 صبح امروز چهارشنبه 27 دی ماه آغاز و تا پایان وقت اداری روز سه شنبه سوم بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش «میهن صنعت»، در این طرح خودروهای تندر90 E2 با پیش پرداخت 15 میلیون و خودروی پارس تندر با 17 میلیون تومان با موعد تحویل تیر، مرداد و شهریور 92و سود مشارکت 7 درصد و انصراف 5 درصد آماده ثبت نام علاقه مندان خواهد بود.

بر اساس این گزارش خودروی مگان نیز با شرایط پرداخت 40 میلیون تومان و با سود مشارکت 8 درصد و انصرف 6 درصد و تحویل تیر ،مرداد و شهریور92 نیز، آماده ثبت نام علاقه مندان خواهد بود.

علاوه بر این، خودرو تیانا با پیش پرداخت 70 میلیون تومان با موعد تحویل تیر 92 و سود مشارکت16 درصد و انصراف 14 درصد و همچنین خودروی پیکاپ با پیش پرداخت 35 میلیون تومان با موعد تحویل خرداد و تیر 92با سود مشارکت و انصراف بترتیب 15 و 13درصد نیز جزء سبد محصولات این طرح هستند.

همچنین فروش محصولات بصورت اینترنتی نیز امکان پذیر بوده و مشتریان محترم می توانند جهت ثبت نام با مراجعه به آدرس www.saipagroup.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام اینترنتی در این طرح اقدام کنند.

گفتنی است کلیه ثبت نام ها با محدودیت کد ملی اعمال می شود و متقاضیان می توانند تا پایان وقت اداری روز سه شنبه 3 بهمن، با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور ویا به آدرس www.saipagroup.ir مراجعه کنندمنبع:پرشین خودروضش

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=9617
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه