«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

با Bello به وزن ایده آل خود برسید!

یک شرکت خلاق به منظور حفظ سلامتی افراد و معرفی یک رژیم غذایی درست دستگاهی با عنوان Bello طراحی کرده که چربی شکم کاربران را به کمک یک اپلیکیشن اندازه گیری می کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، چاقی یکی از مشکلاتی است که برخی از افراد در سراسر درگیر آن هستند و در واقع چاقی می تواند چربی بدن  را به مقدار قابل توجهی بالا برود و باعث بروز مشکلاتی در سلامت افراد شود .

افراد در سراسر جهان برای لاغر شدن هزینه های زیادی پرداخت می کنند که برخی از آن علمی نبوده و حتی سلامت افراد را به خطر می اندازد.  رژیم غذایی سالم و ورزش علاوه بر این که افراد را به وزن ایده آل می رساند، در سلامت افراد نقش موثری دارد.

یک شرکت خلاق به منظور حفظ سلامتی افراد و معرفی یک رژیم غذایی درست دستگاهی با عنوان بلو Bello طراحی کرده که چربی شکم کاربران را به کمک یک اپلیکیشن اندازه گیری می کند. این دستگاه براساس میزان چربی شکم، برنامه غذایی و فعالیتی مناسب کاربر را ارائه می دهد.

دستگاه Bello از یک فناوری نزدیک به مادون قرمز بهره برده که چربی شکمی را به طور دقیق طی مدت سه ثانیه اندازه گیری می کند.

بلو نخستین دستگاه پرتابلی است که لیپید زیر پوست را مشخص کرده و اندازه چربی شکم را با دقت تمام اعلام می کند. کاربران به لطف اپلیکیشن این دستگاه و راهنمایی های آن می توانند موادغذایی و فعالیت های ورزشی خود را به منظور رسیدن به وزن ایده آل و سلامتی کامل مدیریت کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=190339
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه