امیر آبادی رییس هیات مدیره و توسعه بازار شرکت بتیس:

بتیس بخش قابل قبولی از بازار ازبکستان را در اختیار خواهد گرفت

به گفته رئیس مجموعه بتیس فعال در حوزه حفاظت پیرامونی و الکترونیکی که یکی از شرکت ایرانی حاضر در اوز اکسپو تاشکند است،این نمایشگاه این فرصت را به وجود آورده است تا محصولات و توانمندی های خود را بتوانیم معرفی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«میهن صنعت»،  به گفته رئیس مجموعه بتیس فعال در حوزه حفاظت پیرامونی و الکترونیکی که یکی از شرکت ایرانی حاضر در اوز اکسپو تاشکند ازبکستان است،این نمایشگاه این فرصت را به وجود آورده است تا محصولات و توانمندی های خود را بتوانیم معرفی کنیم.

امیر آبادی با اشاره به اینکه در نمایشگاه تاشکند با درب های اتوماتیک و سایر تولیدات بتیس برای رصد بازار و معرفی توانمندی‌های خود حضور داریم می گوید: حضور در این رویداد خوب بوده و محصولات بتیس با استقبال همراه شده است. به نحوی که طی جلسات B2B و B2C انجام شده ،از صادرات محصولات بتیس استقبال شده است.

به گفته وی ،شركت سبد طلايي ايرانيان به عنوان برگزار کننده این نمایشگاه ، توانسته است برای شرکت کنندگان ظرفیت خوبی ایجاد کند.

این فعال در حوزه دربهای اتوماتیک و سیستم های حفاظت الکترونیک و کنترل تردد ادامه می دهد : مجموعه بتیس نیز در کنار جلسات و مذاکراتی که داشته است با شناسایی و بررسی های دقیق تر ظرفیت های می تواند بخشی از بازار این کشور را به خود اختصاص بدهد.

امیر آبادی همچنین در خصوص فعالیت های مجموعه بتیس توضیح می دهد:امروز استفاده از ابزارهای نظارتی، کنترلی و امنیتی در بهبود سطح کیفی ارایه خدمات به مراجعین در مراکزی که کاربردی عمومی دارند،همچنین مراکز خرید،بانک ها ، هتل ها،بیمارستان ها و سازمان های دولتی به یکی از شاخص های ارزیابی خدمات عمومی تبدیل شده است.این ابزارها ضمن کاهش چشمگیر هزینه های انرژی،پرسنلی و هزینه های نگهداری،موجب افزایش میزان اعتماد و اطمینان مراجعین و آرامش و امنیت آن ها می شود. بتیس در این زمینه فعالیت می کند.

وی ادامه می دهد: مجموعه بتیس با پشتوانه 20 سال فعالیت در زمینه ی مشاوره،طراحی ، تامین،نصب و راه اندازی سیستم های هوشمند مدیریت و نظارت،کنترل تردد و دسترسی،نظارت تصویری،درب های اتوماتیک و بکارگیری موثر و بهینه آنها به صورت یکپارچه،توانسته است اعتماد مهمترین مراکز سیاسی،اقتصادی ،صنعتی ومالی کشور را جلب کند.

امیرآبادی اضافه می کند: طی سال هایی که از عمر فعالیت بتیس می گذرد در سطوح مختلفی ارائه خدمت کرده ایم که از میان آنان می توان به سالن اجلاس سران کشورها، نهادریاست جمهوری،منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس،فولاد خراسان،قطار شهری شیراز،مدیریت اکتشاف نفت ملی ، مراکز تجاری واداری ایران مال ، فرماینه،رویال سعادت آباد و شماری از فرودگاه های کشور اشاره کرد.

این فعال در حوزه حفاظت پیرامونی و الکترونیکی همچنین در خصوص اینکه چگونه توانسته اند به سطحی گسترده و متنوع خدمات مورد نیاز را ارائه کنند تصریح می کند:مجموعه بتیس با پشتوانه علمی و تجربیات گروه فنی بازرگانی خود،نمایندگی رسمی برترین برندهای دنیا در زمینه ارائه محصولات نظارتی و امنیتی از جمله،SIQURA ، TKH SECURITY SOLUTION ،COMFINO،PACOM، KEYPROCCESSOR ،FACE S.rL،COMMEND ABLOY ASSA ،INDECY را کسب نموده و با گذراندن دوره های آموزشی پیشرفته این تجهیزات در آکادمی های تخصصی مربوطه و دریافت گواهینامه های ISO 10002 و ISO10004 از شرکت QS زوریخ در سوییس و گواهینامه بین المللی تضمین کیفیت و تکنولوژی برتر در سیستم های حفاظت الکترونیک گروه ICS اروپا در سال 2017 گواهینامه بین المللی TQD & Windowsاز گروه شرکت های ICMF انگلستان در سال 2018 اطمینان خاطر و آرامش خیال برای مشتریان به همراه آورده است.

آرامش و امنیت ارمغان بتیس

امیر آبادی همچنین اضافه می کند: بهره گیری از جدیدترین فن آوری های روز دنیا، کادر مدیریتی مجرب،تیم فنی آموزش دیده و ارائه ضمانت نامه رسمی و خدمات پس از فروش تحت نام تجاری بتیس ،این مجموعه را به اولین و بهترین انتخاب برای طراحی،تامین، نصب و راه اندازی سیستم های حفاظتی و نظارتی بدل ساخته است.
وی ادامه می دهد: در واقع بتیس همواره خود را ملزم به ارئه بهترین،با کیفیت ترین ، به روز ترین و مناسب ترین خدمات به مشتریان می داند و در این زمینه همیشه تمام توان خود را به کار گرفته و می گیرد که بتواند خدماتی در خور مشتریان و نام خود داشته باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=244159
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه