عضو ناظر مجلس در شورای رقابت

بحث وبررسی قیمت‌گذاری خودرو در سازمان حمایت

میهن صنعت : عضو ناظر مجلس در شورای رقابت گفت:این شورا مسئول تعیین قیمت خودرو نیست، بلکه فقط دستورالعمل و فرمول قیمت‌گذاری در صلاحیت این شورا است که این دستورالعمل نیز به زودی به سازمان حمایت ابلاغ می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، عیسی امامی عضو ناظر مجلس در شورای رقابت  از ابلاغ دستورالعمل قیمت‌گذاری خودرو از سوی این شورا به سازمان حمایت در روزهای آینده خبر داد و گفت: اگر شورای رقابت دستوالعمل قیمت‌گذاری خودرو را به وزارت صنعت و یا سازمان حمایت ابلاغ کند، دستگاه مربوطه باید براساس فرمول قیمت‌گذاری مصوبه این شورا نسبت به قیمت‌گذاری اقدام کند. اگر خارج از این چارچوب قیمت‌گذاری شود، تخلف شده و این تخلف قابل پیگیری قضایی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برخی اعلام کرده‌ا‌ند که مصوبه دستورالعمل قیمت‌گذاری خودرو به سازمان حمایت از مصرف‌کننده و تولیدکننده ابلاغ نشده است، افزود: کمیسیون اصل نود مجلس در نامه‌ای رسمی به شورای رقابت تقاضای ابلاغ مصوبات قیمت‌گذاری خودرو را به سازمان حمایت ابلاغ کرده که این موضوع در جلسه بعدی شورای رقابت پیگیری خواهد شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، تأکید کرد: شورای رقابت مسئول تعیین قیمت خودرو نیست، بلکه فقط دستورالعمل و فرمول قیمت‌گذاری در صلاحیت این شورا است که این دستورالعمل نیز به زودی به سازمان حمایت ابلاغ می‌شود.

امامی خاطرنشان کرد: بررسی گزارش نرخ آبونمان تلفن ثابت، تخلف در مناقصه پالایشگاه شیراز و همچنین مواردی که اخیرا درباره ورود شورای رقابت به قیمت‌گذاری خودرو مطرح شده است، در جلسه بعدی این شورا مورد بحث وبررسی قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=24578
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه