«میهن صنعت» گزارش می دهد:

بخش اول/ بی سر و صدا ترین خودروهای سال 2019

مهندسان صنعت خودرو تلاش زیادی برای کم صداکردن خودرو می کنند و از فناوری های زیادی کمک می گیرند که البته طراحی بدنه و رینگ های نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مهندسان صنعت خودرو تلاش زیادی برای کم صداکردن خودرو می کنند و از فناوری های زیادی کمک می گیرند که البته طراحی بدنه و رینگ های نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است . معمولا خودروهای لوکس و الکتریکی به عنوان بی سر و صداترین خودروهای جهان شناخته می شوند. در این بخش تلاش شده تا به معرفی کم صداترین خودروهای جهان پرداخته شود.

مرسدس کلاس اس

این خودرو به عنوان یک محصول لوکس آلمانی شناخته می شود که مجهز به آخرین فناوری های شرکت مرسدس مانند کروز کنترل تطبیقی، صندلی هایی گرم شونده با سیستم ماساژ و درب های خودکار  است.

مرسدس S کلاس 2020 سال آینده با تکنولوژی خودران سطح 3 رونمایی خواهد شد و پیش بینی می شود نسل جدید این خودرو دارای پیشرانه‌های 3 لیتری و 2.9 لیتری باشد.

رولز رویس فانتوم

عنوان های لوکس، کم صدا و یا سبک برای نسل جدید این محصول رولز رویس بسیار استفاده می شود.

مهندسان رولز رویس برای کاستن از سر و صدای فانتوم از مجموعه تجهیزات زیادی استفاده کرده اند و در زیر کاپوت آن موتور ۱۲ سیلندری با قدرت ۵۶۳ اسب بخاری قرار دارد.

رنجروور PHEV P400e

خودروی رنجرور P400e نسخه‌ی پلاگین هیبرید یک خودروی چهار چرخ متحرک بوده و و مجهز به دو پیشرانه بنزینی و الکتریکی است

بنتلی بنتایگا

این محصول با نشان آغازگر عصر شاسی بلند های پیشرفته و لوکس شناخته می شود. پیشرانه 0.6 لیتری W12 آن منجر شده تا 0 تا 62 مایل برساعت را در مدت زمان کمتر از 4 ثانیه طی کند و عنوان یکی از سریعترین شاسی بلندهای جهان را یدک بکشد.

فضای داخلی این خودرو لوکس به لطف تجهیزات و امکانات متعدد از عنوان یکی از آرامش بخش ترین کابین های خودرو در جهان  برخوردار است.

تسلا مدل اس

پیشرانه های الکتریکی سلاح جدید مهندسان خودرو برای مبارزه درساخت خودروهای کم صدا است.

تسلا از پیشگامان خودروهای الکتریکی بوده و مدل اس از خودروهای ویژه این شرکت آمریکایی است. طراحی بدنه و رینگ های 19 یا 20 اینچی آن منجر شده تا به یکی از کم سررو صداترین خودروهای جهان بدل شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=172408
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه