«میهن صنعت» گزارش می دهد:

بخش اول/ جالبترین خودرو های کمپر ساخته شده را بشناسید

در این مطلب به بررسی بهترین خودروهای کمپر شاخته شده می پردازیم که هر کسی را به بیرون آمدن از خانه و سفر به دل طبیعت ترغیب می کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در این مطلب به بررسی بهترین خودروهای کمپر شاخته شده می پردازیم که هر کسی را به بیرون آمدن از خانه و سفر به دل طبیعت ترغیب می کند.

 

Earth roamer XV-HD

این خودرو در واقع یک آپارتمان لوکس بر روی چرخ است و از امکانات آن می توان به مخزن 250 گالنی آب، باطری های 20 کیلوواتی و طول 35 فوتی اشاره کرد.این کمپر بر روی خودرو فورد F-750ساخته شده است و مجموعا 1.5 میلیون دلار قیمت دارد.

Jeep wrangler outpost 2 concept

این کمپر جیپ رانگلر حدود 4.5 اینچ ارتفاع بیشتری از زمین نسبت به مدل استاندارد دارد.همچنین این خودرو یک یخچال 13 گالنی را در خود جای داده که می تواند بسیار کاربردی باشد.شایان ذکر است که آشپزخانه کوچکی نیز در این خودرو در دسترس کاربران قرار دارد.

Lexani EXTV

این کمپر بر روی اتاق مرسدس بنز اسپرینتر ساخته شده است و این مسئله باعث شده تا با یک کمپر بسیار لوکس رو به رو باشیم.تخت تا شونده، آشپزخانه کوچک مجهز و یخچال همگی در عقب این خودرو جای گرفته اند.لازم به ذکر است که قیمتی برای این مدل در اینترنت منتشر نشده است.

Mercedes unimog Explorer XPR440

مرسدس بنز یونیماگ قادر به انجام هر کاری است.این خودرو بارها در قالب SUV، ماشین آتش نشانی و خودرو جنگلی یده شده است.اما بهترین کاربردی که از این خودرو دیده شده استفاده برای خودرو کمپر است.مدل کمپر یونیماگ امکانات فوق العاده ای نظیر تخت، یخچال، اجاق گاز، سرویس بهداشتی به همراه دوش حمام و حتی ماشین لباسشویی دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=158642
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه