میهن صنعت گزارش می دهد؛

بخش دوم/ از صفر تاصد نمایشگاه خودرو لس آنجلس

در بخش اول این مطلب به معرفی و زمان برگزاری نمایشگاه خودرو لس آنجلس پرداختیم و در این بخش قصد داریم شما بازدیدکنندگان عزیر را با خودروهای حاضر در این جشنواره بزرگ خودرویی آشنا کنیم. با میهن صنعت همراه شوید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در بخش اول این مطلب به معرفی و زمان برگزاری نمایشگاه خودرو لس آنجلس پرداختیم و در این بخش قصد داریم شما بازدیدکنندگان عزیر را با خودروهای حاضر در این جشنواره بزرگ خودرویی آشنا کنیم. با میهن صنعت همراه شوید.

 بی ام و

پس از انتشار تیزر خودروی محبوب رودسترi8 توسط بی ام و در ماه جولای، این خودروی فوق العاده در نمایشگاه خودرو LA رونمایی رسمی و در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

در این ویدیوی منتشر شده شاهد یک محصول اسپرت و هیبریدی به همراه یک سقف بازشونده از نوع غیر فلزی بودیم، اطلاعات بیش تری از این خودرو در دسترس نیست.

اینفینیتی

بخش خودروهای لوکس شرکت نیسان، اینفینیتی از خودروی محبوب خود با عنوان  QX50 در نمایشگاه امسال لس آنجلس رونمایی رسمی خواهد کرد.

این شرکت باسابقه مدعی است،  مصرف سوخت نسل جدید این خودرو  بسیار پایین بوده و علاوه بر آن، کابین این خودرو مجهز به فناوری های پیشرفته و طراحی شیک است.

جیپ

 تصاویر نسل جدید جیپ رانگلر در ماه جولای منتشر شد و در این تصاویر، نمای کلی و واضح ان خودرو نشان داده شده است، اطلاعات و جزئیات دقیق‌تر درباره این نسخه ی ۲۰۱۸، طی هفته‌ی آینده در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس منتشر خواهد شد.

بر طبق شایعات و گمانه‌زنی‌ها، جیپ از پیشرانه‌های مختلفی از جمله توربوشارژ ۴ سیلندر، توربو دیزل، هیبریدی الکتریکی و حتی پیشرانه‌ی ۳.۶ لیتری ۶ سیلندر همراه با جعبه‌دنده‌ی ۸ سرعته اتوماتیک در این خودرو استفاده خواهد کرد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=139552
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه