«میهن صنعت» گزارش می دهد:

بخش دوم / جالبترین خودروهای کمپر ساخته شده را بشناسید

در این مطلب به بررسی بهترین خودروهای کمپر شاخته شده می پردازیم که هر کسی را به بیرون آمدن از خانه و سفر به دل طبیعت ترغیب می کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در این مطلب به بررسی بهترین خودروهای کمپر شاخته شده می پردازیم که هر کسی را به بیرون آمدن از خانه و سفر به دل طبیعت ترغیب می کند.

 

Mini Camper Concepts

در سال 2013 کمپانی مینی از یک کمپر کانسپت رونمایی کرد.این مدل یک مینی کوپر اس کانتری من بود که در بالای آن یک چادر سقفی نصب شذه است.این خودرو امکاناتی نظیر اجاق گاز، یخچال و ابزار هایی نظیر صندلی کمپ به همراه چتر دارد.

 

Nissan Titan XD Basecamp Concept

این کمپر چرخ های 35 اینچی دارد که باعث می شود تکان های جانبی آن هنگام حرکت در زمین های آفرود به حد زیادی کاهش پیدا کند.همچنین بر روی این خودرو یک چادر سقفی بزرگ قرار دارد که به وسیله یک نردبان فلزی که به آن متصل است می توان وارد این چادر شد.

 

Recon Envy

این کمپر بهترین انتخابی است که می توان با قیمت 28000 دلار انجام داد.این خودرو بر پایه مدل نیسان NV200 ساخته شده است و از یک سقف بالا رونده بهره می برد.همچنین این کمپر فضای کافی برای خوابیدن 4 نفر را نیز داراست.

 

Sportmobile Classic 4×4

این کمپر بر پایه پیکاپ فورد ساخته شده و از امکانات رفاهی فراوانی بهره می برد.این خودرو از قطعات با کیفیتی نظیر ضربه گیر های فاکس، بازوهای فرمان بسیار محکم، پلوس های دیناتراک پرو و اتاقی از جنس فایبرگلاس تقویت شده با آلومینیوم دارد که آن را به گزینه ای حرفه ای تبدیل می کند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=158752
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه