«میهن صنعت» گزارش می دهد:

بخش دوم / جالب ترین خودرو های استیشن تاریخ

استیشن ها خودروهای جاداری هستند که بیشتر مورد استفاده خانواده ها قرار میگیرند.اما در این میان استثناهایی نیز وجود دارد که در ادامه آن ها را خواهید دید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، استیشن ها خودروهای جاداری هستند که بیشتر مورد استفاده خانواده ها قرار میگیرند.اما در این میان استثناهایی نیز وجود دارد که در ادامه آن ها را خواهید دید.

ولوو 1800 ES

این خودرو یکی از پیشگامان طراحی زمان خود بوده است و از طراحی بسیار زیبایی بهره می برد.

ب ام و Z3M کوپه

همانند دیگر خودرو های استیشن، ب ام و Z3M کوپه نیز حاصل ابراز علاقه گروهی از طرفداران به داشتن خودرویی اسپرت با فضای صندوق بیشتر است .

فراری FF

فراری FF اندکی با دیگر خودرو های این لیست تفاوت دارد.این تفاوت مربوط به قابلیت های حرکتی FF می شود. پیشرانه 12 سیلندر V شکل 6.2 لیتری با حداکثر قدرت خروجی 651 اسب بخار و سیستم چهار چرخ متحرک این خودرو را قادر می سازد تا در مدت زمان 3.7 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر برسد و همزمان با اینکه وسایلتان را در فضای 450 لیتری عقب این خودرو قرار داده اید حداکثر سرعت 334 کیلومتر بر ساعت را تجربه کنید.

 مرسدس بنز CLA واگن

این اعجوبه آلمانی یکی از سریع ترین خودروهای کلاس واگن بوده و به خوبی می تواند نیاز های مشتریان اهل هیجان را برطرف کند.همچنین CLA استیشن همانند برادر بزرگتر خود CLS استیشن از طراحی ظاهری فوق العاده ای بهره می برد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=157427
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه