معاون وزیر ورزش و جوانان:

بدهی سرخابی‌ ها پرداخت خواهد شد/پرداخت پاداش قهرمانان

معاون وزیر ورزش و جوانان درباره وضعیت این روز‌های ورزش کشورمان توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مراسم رونمایی از وب سایت جامع فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی اظهار داشت: راه اندازی این سامانه را تبریک می‌گویم. به کمک آن می‌توانیم شرایط بازیکنان، مربیان و داروان فعال در این حوزه را رصد کنیم. امیدوارم پس از راه اندازی این سامانه برنامه ریزی رشته‌های ورزشی دقیق‌تر شود.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی افراد در فضای مجازی خود را قهرمان ورزش‌های رزمی معرفی می کنند گفت: این سامانه کمک زیادی به ما خواهد کرد و در بخشی از آن درباره تاریخچه ورزشکاران مطالبی نوشته می‌شود. به کمک این تاریخچه می‌توان قهرمانان دروغین را از واقعی تشخیص داد.

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در رابطه با حضور برخی از رشته‌ها در فدراسیون انجمن‌های ورزشی اظهار کرد: در گذشته در این رابطه تصمیم گیری شده است. تلاش می‌کنیم تا با کارشناسی منافع ملی به خطر نیفتد.

بدهی سرخابی‌ها پرداخت خواهد شد

علی‌نژاد در رابطه با بدهی‌های تیم‌های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: مطالبه برانکو و دستیارانش یک میلیون و ۶۰۰ هزار یورو است. برانکو ۳ دستیار دارد که برای یک دستیار از طرف باشگاه پول پرداخت شد و طلب ۲ دستیار دیگر از مطالبات باشگاه پرسپولیس در فیفا پرداخت می‌شود. ۳۰ درصد از پول برانکو پرداخت شده و باقیمانده آن در چند روز آینده پرداخت خواهد شد.

او افزود: مسئولان باشگاه استقلال هم به دنبال تامین منابع مالی هستند. با پرداخت بدهی‌های استقلال پنجره نقل و انتقالاتی این تیم باز خواهد شد.

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در واکنش به این سوال که سرخابی‌ها نمی‌توانند مربی و بازیکن خارجی بگیرند بیان کرد: ما در ابلاغیه‌ای اعلام کردیم که ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس نمی‌توانند بازیکن و مربی جدید خارجی بگیرند. استخدام مربی و بازیکن جدید خارجی امکان‌پذیر نیست و این موضوع باعث تناسب نداشتن دستمزد‌ها می‌شود.

پاداش قهرمانان پرداخت خواهد شد

علی‌نژاد درباره پرداخت پاداش قهرمانان اظهار کرد: پاداش بازی‌های آسیایی در سال ۹۷، ۸۲ میلیارد تومان بود که پرداخت شد. پاداش قهرمانی آسیا و جهان در سال ۹۷ باقی مانده که فکر می‌کنم حدود ۲۲ میلیارد تومان است. مراسمی برای اهدای جوایز برگزار نخواهد شد و قرار است در چند مرحله این پول به ورزشکاران پرداخت شود.

او افزود: مبلغ ۵ میلیارد تومان برای ۱۳ فدراسیون در نظر گرفته شده که به صورت مستقیم به افراد پرداخت می‌شود. نام و شماره حساب قهرمانان از فدراسیون‌های مربوطه گرفته شده تا عملیات پرداخت انجام شود.

با فساد در ورزش مبارزه می‌کنیم

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره مبارزه با فساد گفت: وزیر ورزش از وزارت اطلاعات درخواستی داشت تا برای مبارزه با فساد به وزارت ورزش کمک کنند. اقداماتی انجام شده و دستگیری معاون پرسپولیس در همین جهت بوده است. عزم ما برای مبارزه با فساد جدی بوده و ان شالله با کمک سربازان گمنام امام زمان این موضوع را ادامه می‌دهیم./باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=199284
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه