برای جایگزینی خودرو های فرسوده باخودروهای سایپاچه باید کرد؟

ميهن صنعت: مدیر بازاریابی و فروش سایپا از جاری بودن صدور پیش فاکتور جهت اخذ تسهیلات بانکی به منظور خرید خودروهای این شرکت و جایگزینی خودروهای فرسوده خبر داد.


به گزارش ميهن صنعت حسن فروزان مهر اظهار داشت: فروش فوری خودروهای سایپا 131 بنزینی،131 پایه گازسوز و تیبا به صورت آپشنال و غیرآپشنال از تاریخ هشتم آذر آغاز شده است.

همچنین پیش فروش خودرو تیبا با مبلغ پیش پرداخت 10 تا 12 میلیون تومان و محصولات خانواده x100 با مبلغ پیش پرداخت 5.5 تا 5.8 میلیون تومان به صورت آپشنال و غیرآپشنال با موعد تحویل بهمن و اسفند ماه 91 جاری است و مشتریان گرامی می‌توانند با مراجعه به وب سایت اینترنتی شرکت سایپا و یا نمایندگی‌های مجاز گروه سایپا در سراسر کشور اقدام به ثبت نام خودرو نمایند.

فروزان‌مهر افزود: خودروهای آپشنال در چند تیپ و بنا به خواست مشتریان به ایشان تحویل خواهد شد که این اقلام متشکل از دزدگیر تصویری، سنسور پارک، دوربین عقب بوده و مشتریانی که اقدام به خرید خودروهای آپشنال نمایند، در اولویت تحویل خودرو قرار خواهند گرفت.

فروزان مهر تأکید کرد که مشتریان باید بر اساس قیمت مصوب اقدام به خرید نمایند و اطلاعات مکفی جهت خرید و قیمت خودروها بر روی سایت گروه به نشانی www.saipagroup.ir قابل دیدن است.
وی همچنین از جاری بودن صدور پیش فاکتور جهت اخذ تسهیلات بانکی به منظور خرید خودروهای شرکت سایپا و جایگزینی خودرو های فرسوده نیز خبر داد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=6646
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه