مدیرعامل سایپایدک:

برای رونق اقتصادی باید به کسب و کارهای جدید بیشتر توجه شود

میهن صنعت : مدیرعامل سایپایدک گفت: زمینه‌های ورود به فضای جدید رونق اقتصاد و تولید آماده شده و باید در این مسیر، کسب و کارهای جدید بیشتر مورد توجه قرار بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مهندس وحیدزاده در دیدار با مدیران نمایندگی‌های استان‌های کرمانشاه، کردستان و لرستان با اشاره به بروز برخی مشکلات اقتصادی در سال‌های گذشته، اظهار داشت: گروه سایپا با آرامش در حال خارج شدن از بحران است و گروه سایپا کم کم به روزهای اوج خود بازمی‌گردد.

مهندس وحیدزاده کارت نارنجی را یک منبع درآمد و راهی برای بازگشت مجدد مشتری به شبکه نمایندگی‌ها دانست و افزود: فروش قطعه و فروش خدمات دو حوزه مهم در کسب و کارهای جدید هستند که در این میان خدمات در محل مشتری باید بیشتر توسعه یابد. از سوی دیگر سایپایدک در زمینه تامین و فروش قطعه بسیار با جدیت کار کرده و اقدامات انجام شده در این زمینه قابل توجه است.

وی گفت: اگر با افزایش فروش، سود کمتری ببریم، بازار آینده از آن ما خواهد شد که باید این راهبرد مهم مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل سایپایدک افزود: خروج نیروی انسانی آموزش دیده از شبکه، یک تهدید است؛ لذا نیروی انسانی باید بیش از هر چیز دیگری در شبکه مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر در پیش گرفتن رفتار مشتری‌مدارانه در شبکه نمایندگی‌ها، ادامه داد: ارائه خدمات به خودروهای زامیاد تحول بزرگی در شبکه ایجاد کرده است و در همین راستا کارگروه خدمات به زامیاد با مشارکت سایپایدک، زامیاد و شبکه نمایندگی‌ها تشکیل می‌شود.

مهندس وحیدزاده اظهار داشت: در راستای رویکردهای حمایتی از شبکه، مشاوره مالیاتی رایگان به نمایندگی‌ها ارائه خواهیم داد چراکه معتقدیم باید در کنار شبکه باشیم تا کسب و کار نمایندگی‌ها رونق داشته باشد.

پیش از سخنان مدیرعامل سایپایدک، تعدادی از مدیران نمایندگی‌ها در سخنانی به بیان فرصت‌ها و تهدیدهای پیش روی شبکه نمایندگی‌ها پرداختند و راهکارهای خود را در این زمینه ارائه دادند.

همچنین در پایان این نشست، از نمایندگی‌های برتر استانهای کرمانشاه، کردستان و لرستان با اهدای لوح قدردانی شد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=59978
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه