آستون‌مارتین از علاقه‌مندانش می‌خواهد

برای ونتج GT3 لیوری طراحی کنید

میهن صنعت : شعبه آمریکای شمالی آستون‌مارتین اعلام کرد که برای یکی از مدل‌های ونتج GT3 که در مسابقات سری رولکس گراند-ام شرکت خواهد کرد، مسابقه‌ای ترتیب داده است.

به گزارش میهن صنعت به نقل از پرشین خودرو، این کارخانه از طرفداران و علاقه‌مندان طراحی خواسته است که برای این مدل، یک «لیوری» طراحی کنند. لیوری به طراحی کلی بدنه خودروهای مسابقه رانندگی گفته می‌شود که شامل برچسب‌ها و رنگ‌آمیزی و اشکال روی خودرو است.

طراحان باید با استفاده از یکی از چهار عکس منتشرشده از ونتج GT3، لیوری خود را طراحی کنند. طراحان برای ثبت لیوری خود نیز می‌توانند به صفحه فیسبوک کارخانه مراجعه کنند و آن‌جا عکس طراحی خود را به نمایش بگذارند.

هیئت داوران از سه نفر تشکیل شده است: کوین باکلر (رییس بخش TRG آستون‌مارتین آمریکای شمالی)، جان گائو (رییس مدیریت بخش مسابقات آستون‌‌مارتین) و دارن ترنر (یکی از راننده‌های مسابقات کارخانه آستون‌مارتین). این سه نفر طرح‌های وارده را از بیستم فوریه بررسی می‌کنند و نتایج و برنده مسابقات را در بیست و هشتم فوریه اعلام می‌کنند.

بالکر درباره این مسابقه گفته است: برای طرفداران، هنرمندان و علاقه‌مندان صنعت خودرو، چنین مسابقه‌ای ممکن است تنها یک بار در زندگیشان رخ دهد. افراد بسیاری هستند که به تنهایی و برای خودشان طراحی خودرو می‌کنند و ما می‌خواهیم این بار چنین شانسی را در اختیارشان بگذاریم تا با یکی از بهترین خودروهای اسپرت مسابقه‌ای، یک لیوری طراحی کنند.
برنده مسابقات در بیست و هشتم فوریه اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=12269
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه