میهن صنعت :

برخورد با خودروهای “دودزا”

میهن صنعت : رئیس پلیس ترافیک شهری کرمانشاه از برخورد ماموران راهنمایی و رانندگی با خودروهای دودزا در سطح شهر خبر داد و گفت: پلیس برابر قانون با خودروهای فاقد معاینه فنی و دودزا برخورد کرده و این خودروها اعمال قانون می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، سرهنگ رضا امیری با بیان اینکه یکی از علل ترافیک در روزهای برفی و بارانی خرابی خودروها به ویژه خودروهای فرسوده است، از رانندگان خواست قبل از حرکت دادن خودرو به ویژه در روزهای بارانی و برفی از سالم بودن آن اطمینان پیدا کنند.

 

رئیس پلیس ترافیک شهری کرمانشاه با بیان اینکه ما اصولا جریمه را تنها راه حل ندانسته و ترجیح می‌دهیم از طریق فرهنگ سازی و آموزش شهروندان توجه به قانون را نهادینه کنیم، اظهارداشت: از این پس در تمامی طرح‌های راهنمایی و رانندگی سلامت فنی خودروها مورد تاکید قرار می‌گیرد و به آن به عنوان یک تخلف غیرقابل گذشت برخورد می‌شود.

 

امیری افزود: رانندگان باید هنگام بروز نقص فنی در خودرو، بلافاصله آن را به سمت راست معبر منتقل کرده و از بستن معابر شهری خودداری کنند.

 

به گزارش ایسنا وی همچنین به حضور ماموران زحمتکش راهنمایی و رانندگی در این روزهای سرد در خیابان‌ها اشاره کرد و گفت: تمامی معابر اصلی و پرتردد شهر کرمانشاه تحت کنترل پلیس راهنمایی و رانندگی و دوربین‌های کنترل نامحسوس ترافیکی است و شاهد ترافیک روانی در سطح شهر هستیم.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=41467
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه