برخورد جدی با اخلالگران در بازار ارز و سکه

ميهن صنعت: دادستان کل کشور با تاکید بر اینکه قدرت خرید مردم پایین آمده است، گفت:هنوز پرونده‌ای برای مشکلات اقتصادی پیش آمده نداریم اما اگر فرد یا گروهی را به عنوان اخلالگر شناسایی کنیم، حتماً با آنها برخورد می‌کنیم.


به گزارش « ميهن صنعت» به نقل از فارس غلامحسن محسنی اژه‌ای عصر امروز در سی و ششمین نشست خبری خود در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس که از وی درباره شیب تند تغییرات قیمت سکه و ارز پرسید و این تغییرات را باعث بروز مشکلاتی در خرید و فروش مردم دانست گفت: در جریان هستید که دولت و مجلس در این باره اقداماتی را در حال انجام دارند.

وی گفت: ما در دستگاه قضایی امیدواریم این راه‌حل‌هایی که این دو دستگاه در نظر گرفته‌اند موفقیت آمیز باشد و نتیجه مثبت آن زودتر حاصل شود.

سخنگوی دستگاه قضا خاطرنشان کرد: ما هم می‌دانیم که متأسفانه قدرت خرید مردم پایین آمده و امیدواریم برای این مطلب چاره‌ای اندیشیده شود.

وی گفت: ما از مسئولان توقع داریم حتی اگر نمی‌توانند کاری برای این بازار انجام دهند بیایند و به طور شفاف به مردم همه چیز را بگویند تا حداقل ذهن مردم نسبت به بازار شفاف باشد و خود باعث التهاب جدیدی نشود.

محسنی اژه‌ای خاطرنشان کرد: سیستم اطلاعاتی و امنیتی کشور چندین بار در این زمینه مورد خطاب قرار گرفته و از آنها خواسته شده است که به طور جدی پیگیر این تغییرات در بازار باشند تا اگر عده‌ای اخلال می‌کنند آنها شناسایی شوند.

سخنگوی دستگاه قضا خاطر نشان کرد: به طور قطع اگر به این نتیجه برسیم که فرد یا گروهی در زمینه بازار سکه و ارز اخلال وارد می‌کند قطعا با وی برخورد خواهیم کرد و اجازه نمی‌دهیم که به کارش ادامه دهد.

وی در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار فارس درباره اینکه آیا تاکنون پرونده‌ای از اخلال و دست داشتن گروه و افراد در این مقوله به دستگاه قضایی ارجاع شده یا خیر گفت: بله پرونده‌هایی بوده و به ما ارجاع شده اما هیچ کدام از این پرونده‌ها اهمیتش به اندازه تغییرات ایجاد شده در بازار نبوده است بلکه عموماً پرونده‌هایی بوده که دارای ابعاد کمتری بوده است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=4270
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه