میهن صنعت :

برخورد سلیقه ای در اجرای مصوبه دولت و شماره گذاری خودروها

میهن صنعت : متاسفانه پلیس راهور علی رغم مصوبه دولت از شماره گذاری برخی خودروها خودداری نموده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، بر اساس مصوبه هیئت دولت ، تولید خودروهای داخلی با استاندارد یورو 4 از ابتدای سال 92 الزامی بود مشروط بر اینکه سوخت مربوطه از اول فروردین 91 توزیع می گردید که این مسئله یعنی توزیع سوخت محقق نشد و هیات دولت در جلسه 18 فروردین 92 بدون توجه به عدم توزیع سوخت جدید، الزام تولید خودرو با استاندارد یورو 4 را به اول تیرماه سال جاری موکول نمود.

دبیر انجمن خودروسازان ایران در گفتگو با خبر خودرو با اشاره به اینکه بر اساس مصوبه دولت کلیه خودروها باید با استاندارد یورو2 و 3 تا اول تیرماه شماره گذاری شوند ، تصریح کرد : متاسفانه پلیس راهور علی رغم مصوبه دولت از شماره گذاری برخی خودروها خودداری نموده است.

احمد نعمت بخش افزود : بر اساس مصوبه ابلاغی دولت ، پلیس راهور موظف است در فرصت تعیین شده خودروها با مدل 92 را شماره گذاری نماید و عدم تمکین پلیس از شماره گذاری خودروها بسیار بی معنی است.

وی گفت : در سال جهاد اقتصادی که باید حمایت بیشتری از فعالیت های تولیدی و اقتصادی صورت گیرد متاسفانه خودروسازان بیش از یک ماه بود که بلاتکلیف بودند تا اینکه پس از یک ماه مصوبه دولت در خصوص ادامه شماره گذاری خودروها ابلاغ شد در حالی که هم اکنون با برخورد غیر مسئولانه راهور ناجا برای شماره گذاری برخی خودروها مواجه شده اند.

وی با اشاره به شماره گذاری برخی خودروها پس از ابلاغ مصوبه دولت، اظهار داشت : علی رغم مصوبه دولت  و گذشت حدود دو هفته از ابلاغ این مصوبه تا کنون پلیس شماره گذاری محصولات برخی شرکتها را آغاز نکرده است .

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=17526
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه