میهن صنعت :

برخورد ۴ خودرو در محور جم- انارستان ۱۰ مجروح برجای گذاشت

میهن صنعت : مسئول ستاد بحران بوشهر گفت: در برخورد دو دستگاه خودروی پژو پارس با ۴۰۵ و دو دستگاه وانت‌بار و پراید در محور جم به انارستان ۱۰ نفر به‌شدت مجروح شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت و به نقل از تسنیم، سید محمد حسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه محور جم به انارستان در محدوده شهرستان جم یکی از پرمخاطره‌ترین محورهای استان بوشهر است اظهار کرد: این محور از نقاط حادثه خیز است که باید برای پیشگیری از حوادث تلخ در این محور چاره‌اندیشی شود.

وی با بیان اینکه ساعت 20 و 45 دقیقه شامگاه سه شنبه مورخ در کیلومتر دو، محور جم- انارستان  شاهد برخورد دو خودرو سواری بودیم گفت: در این برخورد یک دستگاه پژو پارس با یک‌دستگاه پژو 405 متاسفانه هفت محروج بر جای گذاشت.

مسئول ستاد هدایت عملیات بحران بوشهر افزود: از این تعداد مجروح 4 نفر مرد‌، 2 نفر زن و یک نفر کودک بودند‌.

حسینی تصریح کرد: خوشبخاته این حادثه هیچ گونه تلفات جانی برجای نگذاشت و مصدومان توسط نیروهای اورژانس 115 پایگاه شهری جم ، پس از اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان توحید جم اعزام شدند.

وی افزود: آسیب های ناشی از سانحه در ناحیه سر و سینه گزارش شده و خوشبختانه حال عمومی آنها رضایت بخش اعلام شده است.

مسئول ستاد هدایت عملیات بحران بوشهر از برخورد دو دستگاه خودرو وانت و پراید خبرداد و گفت: همزمان با این حادثه‌، در محور انارستان – جم  نیز یک دستگاه وانت با یک خودرو پراید برخورد می کند.

حسینی افزود: این تصادف 3 مجروح بر جای گذاشت که پس از اعلام حادثه به مرکز پیام 115، نیروهای اورژانس جاده ای گندمزار به محل حادثه اعزام و پس از اقدامات اولیه درمانی‌، آنها را به بیمارستان توحید جم اعزام می کند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=38675
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه