میهن صنعت :

بررسی شکایت خودروسازان در مجلس

میهن صنعت : شکوائیه هایی که علیه وزارت صنعت و معدن به کمیسیون اصل 90 رسیده بود در جلسه دیروز این کمیسیون با حضور وزیر صنعت و معدن و تجارت بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، عضو کمیسیون اصل 90 مجلس اظهار داشت: شکوائیه هایی که علیه وزارت صنعت و معدن به کمیسیون اصل 90 رسیده بود به همراه شکایت خودروسازان و گزارش قطعه سازان از شرکتهای خودروسازی و مباحثی در خصوص واردات خودروها در جلسه دیروز این کمیسیون با حضور وزیر صنعت و معدن و تجارت بررسی شد.

داوود محمدی عضو کمیسیون اصل 90 مجلس با اشاره به ضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونین وی در این کمیسیون اظهار داشت: شکوائیه هایی که علیه این وزارتخانه به کمیسیون اصل 90 رسیده بود در این جلسه مطرح شد و همچنین شکایت خودروسازان و گزارش قطعه سازان از شرکتهای خودروسازی بررسی شد.

وی با بیان اینکه مباحثی نیز ذز خصوص واردات خودروها و سایر اقلام مانند ذرت و کنجاله مطرح شد که وزیر پاسخ کلی به این موارد داد، گفت: بنا شد همه موضوعات به صورت مصداقی به وزارت صنعت منعکس شود و این وزارتخانه ضمن پاسخگویی این سوالات سیاستهایش را در این زمینه روشن کند.

به گزارش بی باك، محمدی اظهار داشت: در این جلسه قرار شد اگر در مواردی که ذکر شد سوءاستفاده و یا تخلفی صورت گرفته است این موضوع از سوی این وزارتخانه پی گیری شود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=26244
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه