میهن صنعت :

بررسی پرونده خودروهای لوکس

میهن صنعت : نایب رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس در تشریح نشست دیروز کمیسیون گفت: در نشست شکایت‌های واصله از خودروسازان و پرونده‌های واردات خودروهای لوکس با حضور نعمت‌زاده وزیر صنعت بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت» و به نقل از خانه ملت؛ نایب رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس در تشریح نشست دیروز کمیسیون گفت: در نشست شکایت‌های واصله از خودروسازان و پرونده‌های واردات خودروهای لوکس با حضور نعمت‌زاده وزیر صنعت بررسی شد.

داوود محمدی  با اشاره به حضور محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست کمیسیون گفت: موضوعات و شکایات مربوط با وزارت صنعت، معدن و تجارت مانند شکایت از خودروسازان، شکایات قطعه سازان از شرکت‌های خودروساز، سیاست‌های وزارتخانه درباره واردات خودروهای لوکس، واردات سایر کالاها مانند نهاده‌های دامی مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین قرار شد که مصداق‌ها و نمونه‌های تخلفات در حوزه صنعت، معدن و تجارت به این وزارتخانه ارسال شود تا مسئولان این وزارتخانه پاسخ‌ها و مستندات خود را درباره این شکایات و پرونده به مجلس ارائه کنند.نایب رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، افزود: همچنین نعمت‌زاده بر پیگیری موضوعات و شکایات واصله به مجلس تاکید کرد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=26294
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه