میهن صنعت :

بررسی گزارش هیئت تحقیق و تفحص از صنایع خودرو‌سازی در مجلس

میهن صنعت : هیئت تحقیق و تفحص از صنایع خودرو‌سازی کشور روز یکشنبه هفته آینده با تشکیل جلسه گزارش‌های این هیئت را بررسی می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، نمایندگان عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس یکشنبه هفته آینده یک نفر از اعضای این کمیسیون را به عنوان ناظر در شورای عالی معادن انتخاب می‌کنند و سپس یکی از اعضای کمیسیون را برای عضویت در کارگروه تعیین مصادیق محتوای جرایم رایانه‌ای برمی‌گزینند.

بررسی لایحه تعیین وظایف و اختیارات وزارت راه و شهرسازی و همچنین رسیدگی به لایحه تعیین وظایف و اختیارات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستور کار نشست عصر روز یکشنبه این کمیسیون قرار دارد.

ماده واحده و تبصره دو طرح تشکیل شورای عالی اقتصاد مقاومتی کشور روز یکشنبه در کمیسیون صنایع و معادن مجلس مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

مراسم معارفه محمد‌رضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت و تبادل‌نظر درباره برنامه‌های وی عصر روز سه‌شنبه در کمیسیون مذکور برگزار می‌شود.

به گزارش فارس کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات کمیسیون صنایع و معادن روز سه‌شنبه بعد از اتمام جلسه علنی تا ساعت 14 طی جلسه ای بررسی و جمع‌بندی اجرای بند 86 قانون بودجه سال 1392 کل کشور را ادامه می‌دهد و سپس درباره نحوه اجرای بند مذکور با حضور مسئولان مربوطه تصمیم‌گیری می‌کند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=24096
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه