میهن صنعت :

برزیل و ایتالیا به نیمه نهایی راه یافتند

میهن صنعت : تیم‌های فوتبال برزیل و ایتالیا با شکست حریفان خود به مرحله نیمه نهایی هفتمین دوره رقابتهای جام کنفدراسیون‌ها در برزیل راه پیدا کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، برزیل بامداد امروز در ورزشگاه فورتاله‌زا با نتیجه 2 بر صفر از سد مکزیک گذشت. "نیمار" در دقیقه 9 و جو در دقیقه 90 گل‌های نتیم میزبان را به ثمر رساندند.

در دیگر دیدار برگزار شده، ژاپن با نمایشی خوب از فوتبال آسیا مقابل ایتالیا دفاع کرد. این بازی در نهایت با نتیجه 4 بر 3 به سود حریف اروپایی به پایان رسید. ژاپنی‌ها ابتدا در دقیقه 21 با گل "کیسوکه هوندا" از روی نقطه پنالتی به گل رسیدند. "شینجی کاگاوا"  در دقیقه 33 گل دوم ژاپن را به ثمر رساند. "دانیله د روسی" در دقیقه 41 یکی از گل‌ها را جبران کرد. "آتسوتو اوچیدا" به اشتباه دروازه ژاپن را در دقیقه 50 باز کرد تا این بازی مساوی شود. "ماریو بالوتلی" دو دقیقه بعد ایتالیا را پیش انداخت اما ژاپن در دقیقه 69 توسط "شینجی اوزاکا" بازی را مساوی کرد. این دیدار در آستانه پایان یافتان بود که "سباستین گیووینکو" در دقیقه 86 گل برتری لاجوردی‌پوشان را وارد دروازه ژاپن کرد.

این بازی‌ها پنج شنبه شب طبق برنامه زیر پیگیری می شود تا تکلیف دو تیم دیگر راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شود:
* اسپانیا – تاهیتی
* نیجریه – اروگوئه

هفتمین دوره رقابتهای جام کنفدراسیون‌ها با حضور هشت تیم برزیل، اسپانیا، اروگوئه، ژاپن، ایتالیا، تاهیتی، نیجریه و مکزیک از 15 تا 30 ژوئن (25 خرداد تا 9 تیر) در برزیل برگزار می‌شود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=20492
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه