میهن صنعت:

برف پاییزی به ارتفاعات تهران رسید

میهن صنعت: بارش نخستین برف پاییزی در حالی که یک ماه به فصل زمستان باقی است، ارتفاعات شمال پایتخت را سفیدپوش کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مجید نوربخش معاون  امور شهری و فضای سبز شهرداری این منطقه با اعلام این خبر اظهار داشت: به دنبال بارش برف در ارتفاعات تهران که شهرک ها و نواحی شمالی تهران را نیز در برگرفت دمای هوا در این منطقه تغییر کرده و با  سرد شدن هوا، بیشتر شهروندان با لباس های گرم از منزل خارج شدند .

وی افزود:  با توجه به ویژگی های آب و هوایی در شمال تهران ، شهرداری منطقه یک ستاد برف روبی را  از نیمه آبان ماه  تشکیل و اقدام به شارژ پایگاه های اصلی و فرعی در نواحی ده گانه و بزرگراه ها نموده است .

نوربخش از آماده باش کامل عوامل و امکانات این معاونت در آستانه فصل سرما خبر داد و تصریح کرد: جلسات متعددی به منظور نیازسنجی ها در نقاط مختلف منطقه برگزار شده و در نهایت تامین وسایل مورد نیاز از نظر ماشین آلات و تجهیزات لازم و شناسایی نقاط بحرانی و مسیرهای مربوطه انجام شده است.

وی با اشاره به عملیات  تجهیز نواحی به ماشین آلات تخصصی و مورد نیاز برفروبی تصریح کرد: ماشین آلات مورد نظر شامل خاور ،  نیسان ، کامیون ،  محلول پاش،  لودر،  بیل مکانیکی، گریدر، تانکر و…  است و عملیات تجهیز سایت های برف روبی نواحی به دستگاه های مذکور انجام شده است.

به نقل از فارس نوربخش تصریح کرد : این تجهیزات از نیمه آبان ماه در نواحی فعالیت کاری خود را آغاز و اکنون به آماده باش کامل رسیده است و  تا 15 اسفند ماه ادامه می یابد و دراین مدت  نیروی انسانی مورد نیاز جهت انجام کلیه امور برفروبی انجام وظیفه خواهند نمود .

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=31802
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه