مدیر برند جک خبر داد:

برنامه ریزی تولید ۴۰۰۰ محصول در سال ۱۴۰۳

مدیرعامل آرین دیزل گفت : در سال جاری حدود ۲۸۰۰ محصول تولید و روانه بازار کردیم. اما برنامه ریزی برای سال ۱۴۰۳ حدود ۴۰۰۰ هزار محصول خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مدیر برند خودروهای تجاری جک در نشست خبری عصر روز دوشنبه با اشاره به وضعیت شرکت آرین دیزل در سال ۱۴۰۲  گفت : سال سختی بود و مجبور به برنامه‌ریزی کوتاه مدت در برخی از شرایط شده ایم. اما نگاهمان به اهداف تعیین شده تغییری نداشته و باید برای رسیدن به این اهداف سخت، تلاش کنیم.

سعید محمودی  ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ برای توسعه بیشتر در بخش خو‌دروهای سنگین، به تفکیک برندها پرداختیم و امیدواریم شرایط در سال بعد بهتر شود.

وی افزود : قرار بود که جک ۱۲ تن را در سال جاری معرفی کنیم اما متاسفانه دریافت مجوزها و تغییراتی که خودمان از برند جک درخواست کرده بودیم، باعث شد که معرفی این محصول در سال  جاری امکان پذیر نشود. اما در اویل سال آینده قطعا جک ۱۲ تن معرفی و به بازار عرضه خواهد شد.

مدیر برند جک گفت : در خصوص برند جک همه می‌دانند که این برند در بازار ایران بسیار خوش‌نام است. برنامه ریزی تولید محصولات جک در مجموعه ما ۳۰۰۰ دستگاه بود که تا پایان سال حدود ۹۵ درصد آن محقق خواهد شد. تا پایان بهمن ماه سال جاری حدود ۲۵۰۰ دستگاه تولید داشته‌ایم و پیش‌بینی ما این است که تا پایان سال به حدود ۲۸۰۰ دستگاه برسیم.

وی افزود : برای سال آینده هدف شرکت آرین دیزل تولید ۴۰۰۰ دستگاه خواهد بود و به همین دلیل در حال برنامه ریزی برای معرفی محصولاتی هستیم که هم قابلیت رقابت پذیری داشته باشد و همچنین محصولاتی را معرفی کنیم که در بازار وجود ندارد.

مدیر برند خودروهای تجاری جک با اشاره به افزایش مجوزهای تولید خودروهای تجاری گفت : محصول ون در برنامه ریزی تولید محصولات مجموعه آرین دیزل بود اما در ادامه با توجه به نیازسنجی بازار متوجه شدیم که تولید این محصول اقتصادی نیست. اما چرا این حجم از مجوزها در بخش خودروهای تجاری صادر می‌شود، پاسخ مناسبی برای آن ندارم اما نظر شخصی من آن است که برخی از این شرکت‌ها در نیازسنجی بازار اشتباه کرده اند.

  سعید محمودی گفت : برند جک با توجه به آنالیز بازار ایران، علاقه مند به توسعه ممصولات شرکت آرین دیزل است اما در حال حاضر محصولاتی نظیر ون، توجیه اقتصادی ندارد. البته عقیده دارم که در سال‌های آینده بیشتر از محصول ون خواهیم شنید.

وی ادامه داد : امروز تمرکز ما ورود به بازارهای کمتر از ۶ تن است که به زودی در مورد آن اطلاع رسانی می‌کنیم.

مدیر برند جک در پایان گفت : گروه آرین در سال آینده در بخش خودروهای تجاری بیشترین تنوع محصول را خواهد داشت. تمام محصولات با توجه به نیاز بازار و مشتری معرفی خواهند شد تا نیاز بازار ایران را کامل برطرف کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=278850
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه