میهن صنعت :

برنامه سایپا برای امداد نوروزی سال 92

میهن صنعت : مدیرعامل سایپایدک گفت: طرح خدمات و امداد نوروزی گروه سایپا در نوروز سال 92 در سراسر کشور به انجمن‌های صنفی نمایندگی‌های مجاز سایپا واگذار می‌شود.

به گزارش «میهن صنعت»، محمدحسن گرمان در نشستی با رؤسای انجمن‌های صنفی نمایندگی‌های سایپا با بیان این مطلب افزود: وظیفه شبکه خدمات پس از فروش در ایام نوروز ایجاد اطمینان خاطر برای مشتریان گروه سایپا در سفرهای نوروزی است که با توجه به حجم سفرهای نوروزی، نمایندگی‌های سایپایدک با آمادگی کامل در خدمت مشتریان گروه سایپا می باشند.

وی ادامه داد: افزایش مشارکت انجمن های صنفی در چگونگی ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان گروه سایپا از اهمیت خاصی برخوردار است و بدون همکاری شبکه نمایندگی های مجاز، هرگز نمی توان به برنامه ای جامع و کامل در خصوص خدمت رسانی بهتر به مشتری دست یافت.

مدیرعامل سایپایدک افزود: طرح امداد و خدمات نوروزی سال1391 گروه سایپا به دلیل حضور پررنگ‌تر انجمن‌های صنفی نمایندگی‌های سایپا و بخش خصوصی راحت‌تر از سال گذشته اجرا شد، به طوری که رضایت مسافران نوروزی و دارندگان خودروهای سواری گروه سایپا از خدمات نوروزی سال 91 به بالاترین میزان افزایش یافت.

وی اظهار کرد: در طرح امداد نوروزی 91 انجمن‌های صنفی مشارکت فعالی داشتند و انتظار می‌رود در امداد نوروزی سال 92 نیز فعال‌تر از گذشته در مسیر خدمت‌رسانی به مشتریان گروه سایپا حرکت کنند.

گرمان با تاکید بر ضرورت همکاری متقابل سایپایدک و انجمن های صنفی، عنوان کرد: تمام سعی ما باید بر این باشد تا برای بررسی دقیق مشکلات و پیدا کردن راهکارهای مناسب ، جلسات به شکل کاملا تخصصی برگزار شود تا به بهترین راه برای بر طرف کردن موانع و پیشبرد اهداف شبکه خدمات پس از فروش دست یابیم.

وی با بیان اینکه رویکرد مدیریت هزینه باید در تصمیم‌گیری‌ها مد نظر قرار گیرد، ادامه داد: در سال‌های اخیر با افزایش کیفیت تولیدات گروه سایپا، درآمدهای ناشی از گارانتی برای نمایندگی‌های مجاز نیز کاهش پیدا کرده و به همین دلیل ضرورت توسعه کسب و کارهای جدید نمود بیشتری می‌یابد. البته مدیریت هزینه نباید به کاهش کیفیت خدمات منجر شود.

وی خطاب به رؤسای انجمن‌های صنفی نمایندگی‌های مجاز گروه سایپا تاکید کرد: باید با کمک هم شرایط کنونی را به بهترین شکل پشت سر بگذاریم و با همدلی، به کسب و کارهای نوین در صنعت خودرو رونق بیشتری ببخشیم.

پیش از سخنان مدیرعامل سایپایدک، عباس ربانی معاون شبکه به ارائه گزارشی از عملکرد نمایندگی‌های سایپا در 9 ماه گذشته پرداخت و با اشاره به افزایش امتیاز شبکه در ارزیابی سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، گفت: در افزایش امتیاز شبکه در ارزیابی سازمان بازرسی و کیفیت استاندارد ایران عوامل مختلف دخیل بوده‌اند که از جمله آنها می‌توان به بازنگری مدل ارزیابی و ارتقاء کیفی شبکه از طریق تعریف اقدام اصلاحی و پیگیری آن اشاره کرد.

وی افزود: کسب 76 درصد از نمرات بخش منابع و امکانات توسط نمایندگی‌های مجاز در ارزیابی، نشان‌دهنده رشد مطلوب شبکه در این زمینه می‌باشد، اما نمرات کسب شده در زمینه رضایت مشتریان نشان‌دهنده آن است که در این زمینه نیاز به توجه و پیگیری بیشتری وجود دارد.

ربانی همچنین از افزایش فروش کارت نارنجی به مالکان خودروهای نو و کار کرده توسط شبکه نمایندگی‌ها خبر داد و ابراز امیدواری کرد با نزدیک شدن به ماههای پایانی سال، استقبال مشتریان گروه سایپا از خدمات این کارت افزایش یابد.

پس از پایان این نشست، با اهدای لوح تقدیر، انجمن‌های صنفی استان‌های کرمانشاه، مازندران، همدان و خراسان رضوی به عنوان انجمن‌صنفی‌های برتر در زمینه امداد نوروزی سال 91 معرفی شدند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=9214
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه