« اختصاصی میهن صنعت » مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا اعلام کرد:

برنامه ها و قرارداد های خارجی گروه خودرو سازی سایپا

میهن صنعت : روز پیش در حاشیه مراسم ورود به بازار خودرو CS35 دکتر جمالی مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا برنامه های همکاری با شرکای خارجی سایپا را تشریح کرد

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت» دکتر مهدی جمالی، مدیر عامل سایپا گفت :مذاکرات خوبی با طرف های خارجی صورت گرفته است، قرارداد با شرکت سیتروئن قطعی شده است و با چانگان در حال مذاکره هستیم و با رنو هم در سال آینده محصولات جدیدی تولید خواهیم کرد و با نیسان و کیا مذاکرات در حال انجام است و با شرکت کیا در هفته آینده قرارداد نهایی خواهد شد.
دکتر جمالی در پاسخ به این پرسش که چرا گروه سایپا مونتاژ 2 محصول رنو را قبول نکرده پاسخ داد : شرکت سایپا در حال حاضر مونتاژ را در دستور کار ندارد اما با شرکت رنو در حال مذاکره برای سرماگذاری مشترک و احداث شرکت مشترک هستیم و در سال آینده محصولات مشترکی وارد بازار خواهیم کرد.
جمالی در ادامه اشاره کرد که محصول مشترک سایپا و سیتروئن در سال آینده طراحی خط این محصول انجام خواهد شد و در سال 2017 این محصول وارد بازار ایران خواهد شد.
جمالی اعلام کرد افرادی که خودرو CS35 را به صورت وارداتی خریده اند نمایندگان شرکت چانگان متعهد شده اند خدمات پس از فروش خوبی را در اختیار این افراد قرار دهند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=88713
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه