«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

بروز رسانی قوانین مسافرتی به هلند

دولت هلند اعلام کرده است که هلند اکنون قوانین ورود را بر اساس اینکه مسافری از یک کشور اتحادیه اروپا یا غیر اتحادیه اروپا به هلند سفر می کند اعمال خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«میهن صنعت»،  دولت هلند اعلام کرده است که هلند اکنون قوانین ورود را بر اساس اینکه مسافری از یک کشور اتحادیه اروپا یا غیر اتحادیه اروپا به هلند سفر می کند اعمال خواهد کرد.

با به‌روزرسانی قوانین ورود، مقامات هلندی توضیح داده‌اند که همه مسافران از اتحادیه اروپا/منطقه شنگن باید یک فرم اعلامیه سلامت و همچنین ارائه مدرکی مبنی بر واکسیناسیون یا مدرک بهبودی از ویروس ارائه دهند.

علاوه بر این، مسافران اتحادیه اروپا/منطقه شنگن اکنون باید پس از ورود به هلند آزمایش خود را انجام دهند، حتی اگر آزمایش آنها قبل از سفر منفی باشد.

قوانین ذکر شده در بالا برای همه کشورهای اتحادیه اروپا/منطقه شنگن، از جمله کشورهایی که نرخ عفونت پایینی را ثبت کرده‌اند، اعمال می‌شود.

در مورد مسافران واکسینه نشده و بهبود نیافته اتحادیه اروپا/منطقه شنگن، مقامات هلندی اعلام کرده‌اند که در صورتی که تست قبل از ورود را انجام دهند مجاز به ورود هستند.

الزامات آزمایش قبل از ورود برای همه اعمال می شود، حتی اگر کشور مبدا آنها نرخ عفونت پایینی را ثبت کرده باشد.

از 25 فوریه 2022، افرادی که از کشورهای اتحادیه اروپا/شنگن بدون مدرک واکسیناسیون یا بهبودی سفر می کنند باید همیشه نتیجه آزمایش منفی نشان دهند. در بیانیه دولت هلند آمده است حتی اگر خطر ابتلا به ویروس کرونا در آن کشور کم باشد.

هلند نتایج آزمایش سریع آنتی ژن و PCR را می پذیرد. نتیجه آزمایش PCR باید ظرف 48 ساعت و آزمایش آنتی ژن سریع باید در عرض 24 ساعت انجام شود.

هلند به حفظ فهرست کشورهای ثالث امن ادامه می دهد که در حال حاضر شامل بحرین، شیلی، چین، کلمبیا، هنگ کنگ، اندونزی، کویت، ماکائو، نیوزلند، پرو، قطر، رواندا، عربستان سعودی، کره جنوبی، تایوان است. ، امارات متحده عربی و اروگوئه. مسافران این کشورها مشمول قوانین مشابهی با مسافران اتحادیه اروپا هستند.

از سوی دیگر، قوانین متفاوتی برای ورود از بقیه کشورهای ثالث که بخشی از لیست امن نیستند اعمال می شود.

مسافران کشور ثالثی که به هلند می رسند باید گواهی واکسیناسیون معتبر و نتیجه آزمایش COVID-19 منفی را که قبل از ورود گرفته شده است ارائه دهند. علاوه بر این، پس از ورود به هلند نیز موظف به انجام خودآزمایی هستند.

هلند گواهی واکسیناسیون صادر شده در کشور ثالث را به رسمیت نمی شناسد، به این معنی که مسافران کشور ثالث تنها در صورتی می توانند وارد هلند شوند که دارای کارت واکسیناسیون معتبر باشند.

مقامات تاکید کردند: مسافرانی که از خارج از اتحادیه اروپا/منطقه شنگن می‌آیند باید همیشه نتیجه آزمایش منفی را نشان دهند، حتی اگر DCC داشته باشند.

پیش از این، مسافران کشورهای ثالث مشمول الزامات قرنطینه بودند. با این حال، این قانون در حال حاضر حذف شده است.

علاوه بر تغییر قوانین ورود، هلند همچنین تصمیم گرفت برخی از اقدامات ملی خود برای COVID-19 را کاهش دهد. وزیر بهداشت هلند، ارنست کویپرز، هفته گذشته گفت که مشاغل تا پایان فوریه می توانند بدون هیچ محدودیتی فعالیت کنند. علاوه بر این، وی خاطرنشان کرد که الزام به نگه داشتن ماسک نیز حذف خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=240265
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه