میهن صنعت :

برگزاري نشست تخصصي مديران و كارشناسان امور متقاضيان شركتهاي استاني

میهن صنعت : نشست تخصصي مديران و كارشناسان امور متقاضيان شركت شهركهاي صنعتي كليه استانها به منظور تسريع و تسهيل روند واگذاري اراضي شهركها و نواحي صنعتي كشور به متقاضيان احداث واحدهاي صنعتي، صنفي توليدي و خدماتي برگزارشد.


میهن صنعت : نشست تخصصي مديران و كارشناسان امور متقاضيان  شركت شهركهاي صنعتي كليه استانها به منظور تسريع و تسهيل روند واگذاري اراضي شهركها و نواحي صنعتي كشور به متقاضيان احداث واحدهاي صنعتي، صنفي توليدي و خدماتي برگزارشد.

به گزارش میهن صنعت به نقل از  روابط عمومي و بين الملل سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران، در اين نشست ضمن بررسي عملكرد سازمان در سال 1390 و شش ماهه اول سال 1391، به تبادل نظرات و پيشنهادات در خصوص اجراي هر چه بهتر دستورالعمل حق بهره برداري زمين، اعياني و تاسيسات  سال 1391 پرداخته و ابراز اميدواري شد با ارائه راهكارهاي اساسي و مناسب، نسبت به رفع مشكلات احتمالي در انعقاد قراردادها  و تخصيص زمين صنعتي اقدام تا به تبع آن در راستاي اشتغالزايي جوانان اين  مرز و بوم گامي موثر برداشته شود.

در اين نشست تخصصي كه با همكاري معاونت برنامه ريزي و امور اقتصادي سازمان برگزارشد، نسبت به ايجاد يك سيستم يكپارچه در پياده سازي فرآيند واگذاري و  به كارگيري نرم افزاري خاص تحت همين عنوان در مجموعه سيستم اطلاعات مديريت (MIS) در سطح سازمان و شركتهاي استاني تصميم گيري شد.

لازم به ذكر است با مساعي كارشناسان امور متقاضيان شركتهاي استاني تا پايان سال 1390 نسبت به انعقاد 56778 فقره قرارداد تخصيص زمين صنعتي در مساحتي بالغ بر 26967 هكتار اقدام شده كه از اين  تعداد 4013 فقره قرارداد با مساحتي حدود 2565 هكتار در سال 1390 صورت پذيرفته است.

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=3702
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه