میهن صنعت:

برگزاری تست ایکس22 در روسیه

به تازگی شرکت تولید کننده محصولات چری در روسیه با برگزاری مجموعه جلسات تست رانندگی X22 و آموزش برای رانندگان خانم تواسته توجه رسانه ها و مشتریان روسی را به خود جلب کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، نکته قابل توجه در اجرای این برنامه همکاری شرکت چری با اداره ترافیک و حمل و نقل روسیه و ارائه آموزش های ترافیکی در حین تست درایو X22 بوده است. این سری از تست رانندگی خودرو ایکس 22 بطور همزمان در شهرهای مختلف روسیه اعم از Voronezh، Volgograd، Saratov  و  Samara برگزار  گردید. این مراسم تست رانندگی X22 در قالب یک رقابت رانندگی صحیح و آزمون‌های مختلف مارپیچ، دور زدن و پارک خودرو و استفاده از سیستم کروز کنترل بین خانم‌ها برگزار شد. در خلال این مسابقه هر یک از شرکت کنندگان نیز امکان بهرمندی از تست رانندگی با ایکس22 را داشتند که طی آن از وجود و استفاده آپشن های مختلف این خودرو استفاده کردند.
چری چین سعی دارد با برنامه های برندینگ خود در روسیه بازار محصولات خود را توسعه داده و سهم فروش خود را در روسیه افزایش دهد. در حال حاضر شرکت خودرو سازی چری چین 14 کارخانه تولیدی در نقاط مختلف جهان از جمله ووهو، دالیان، اردوس، ایران، برزیل، روسیه، ونزوئلا و دیگر کشوهاست و با برنامه توسعه محصول خود سعی در حضور دربازارهای آمریکا و اروپا را دارد.

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=141473
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه