میهن صنعت :

برگزاری مراسم روز درختکاری در شرکت زامیاد

میهن صنعت : به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درخت کاری، مراسم درختکاری با حضور مدیر عامل، معاونین، مدیران وتعدادی از کارکنان شرکت زامیاد، در محوطه این شرکت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت، به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درخت کاری، مراسم درختکاری با حضور مدیر عامل، معاونین، مدیران وتعدادی از کارکنان شرکت زامیاد، در محوطه این شرکت برگزار شد.    

مهندس رضا سرائی، مدیر عامل این شرکت در مراسم روز درختکاری گفت : باید در راستای گسترش فضای سبز و محیط زیست و هم سو با نام زامیاد که به معنی فرشته پاکی‌هاست با کاشت نهال این روز را گرامی بداریم و حفظ و حراست از منابع طبیعی را به عنوان یک شرکت خودروساز همواره مد نظر داشته باشیم .

وی گفت: روز درختکاری بهانه‌ای است برای اینکه به محیط زیست احترام گذاشته و آنرا احیاء و نگهداری کنیم زیراکه محیط سالم و هوای پاک موجب زیبایی و شادابی طبیعت و طراوت پاکی محیط زیست می شود.

مدیر عامل زامیاد در ادامه افزود: امید است که با تلاش در این جهت ، همه همکاران حتی با کاشتن یک نهال کوچک ، محیطی زیبا و آباد را برای خویش مهیا کنند زیرا در ارتقاء سلامت روحی و جسمی همه همکاران تاثیر بسزائی دارد.

مهندس سرائی گفت : به همین بهانه طی اقدامی از سوی مدیریت اداری و منابع انسانی شرکت زامیاد، علاوه برکاشت نهال در محدوده شرکت ،‌ بیش از هزار اصله درخت به همکاران اهداء گردید.

گفتی است روز 15 اسفند ماه هر سال و مصادف با پنج مارس آغاز هفته منابع طبیعی و روز درخت کاری است و این روز برای نخستین بار توسط جولیوس استرلینگ مورتون از ایالت نبراسکا در 10 آوریل 1۸72 پایه گذاشته شد. به همین مناسبت این مراسم همه ساله، جهت ارتقاء و نهادینه کردن فرهنگ حفاظت از درختان و منابع طبیعی در شرکت زامیاد برگزار می شود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=13750
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه