مدیر برگزاری نمایشگاه خودرو مشهد:

برگزاری نمایشگاه خودرو مشهد بی کم و کاست در مرداد ماه/ حضور در نمایشگاه نمونه ای بارز برای نشان دادن ایستادگی

مدیر برگزاری نمایشگاه بین المللی خودرو گفت: نمایشگاه بین المللی خودرو امسال بی کم و کاست و با قدرت در مرداد ماه برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، علی عاجزی مدیر برگزاری نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد در حاشیه نمایشگاه قطعات یدکی و خدمات پس از فروش خودرو در ارتباط با نمایشگاه خودروی مشهد اظهار کرد: نمایشگاه خودروی مشهد عمدتا از جایگاه ویژه ای در بین فعالان این حوزه برخوردار بوده به این علت که تا قبل از برگزاری نمایشگاه خودروی تهران از این نمایشگاه به عنوان بزرگترین نمایشگاه کشور یاد می شد و خوشبختانه در این سالها استقبال خوبی از نمایشگاه خودروی مشهد شده است. 

 

وی افزود: با توجه به شرایط اقتصادی و مشکلاتی که در حوزه ی خودرو پیش آمده اما از این نمایشگاه استقبال خوبی صورت گرفته و در این دوره بازهم شاهد حضور خودروسازان داخلی و شرکت های واردکننده خودرو خواهیم بود همچنین در این دوره از این نمایشگاه بخشی را به موتور سیکلت اختصاص داده ایم. 
 
مدیر برگزاری نمایشگاه بین المللی خودروی مشهد خبرداد: امسال هیچ کم و کاستی در نمایشگاه مشهد وجود نخواهد داشت با قدرت این نمایشگاه براساس برنامه برگزار خواهد شد. 
 
عاجزی ادامه داد: فضای تحت پوش مفید نمایشگاه 45 هزار متر مربع بوده که شامل 7 سالن است همچنین فضای باز نمایشگاه بین المللی خودرو به خودرو های دیزل و سنگین و کشنده اختصاص داده شده است. 
 
وی با اشاره به برخی برنامه های نمایشگاه بین المللی خودروی مشهد تصریح کرد: از برنامه های جذاب این دوره، نمایشگاه خودروهای کلاسیک و آفرود بوده همچنین قرار است تعدادی از گروه های دارندگان خودروهای کلاسیک در نمایشگاه بین المللی مشهد حضور داشته باشند علاوه بر این مورد فضایی برای انجام حرکات نمایشی در نظر گرفته شده است. 
 
علی عاجزی گفت: 192 شرکت در بخش خودرو و قطعات در نمایشگاه خودروی مشهد حضور خواهند داشت که با برنامه ریزی های انجام شده برای تبلیغات این دوره، مخاطبان ویژه برای قطعات خودرو و لوازم یدکی در این نمایشگاه حضور پیدا کنند. 
 
به گفته وی در دوره ی گذشته 450 هزار نفر از نمایشگاه بین المللی خودروی مشهد بازدید کرده اند. 
 
این فعال حوزه تشریح کرد: برگزاری نمایشگاه ارتباط زیادی به شرایط اقتصادی خوب یا بد نخواهد داشت به طوری که وضعیت نامساعد صنعت در شرایط کنونی موجب شده تا بخشی از شرکت ها از حجم تبلیغات و اطلاع رسانی های خود بکاهند اما از حضور در نمایشگاه صرفه نظر نکرده  اند. 
 
وی اظهار کرد: نمایشگاه های خودرو به سبب وجود جنبه های متعدد از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و استقبال مردم، خودروسازان و واردکنندگان از این نمایشگاه جای مسرت و اهمیت این صنعت دارد لذا به اعتقاد بنده شرکت هایی که تابحال در این نمایشگاه حضور پیدا نکرده اند با بررسی  برنامه ریزی مدون در این نمایشگاه حضور پیدا کنند تاثیرات مطلوبی به دنبال خواهد داشت.
 
عاجزی بیان کرد: حضور در این نمایشگاه ها فرصتی است که نشان دهیم ایجاد چنین شرایطی برای صنعت کشور موجب نشده تا از کار، فعالیت و توسعه دست بکشیم. 
 
این کارشناس حوزه افزود: ارائه برنامه ها برای خدمات پس از فروش یکی از اقداماتی است که شرکت های واردکننده خودرو بهتر است در دستور کار خود قرار دهند این امر موجب دلگرمی مشتریان می شود.
 
 
انتهای پیام/
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=155893
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه