پائولو دیبالا:

بسیار مشتاقم با پوگبا همبازی شوم

پائولو دیبالا، مهاجم ستاره یوونتوس، می‌گوید بسیار مشتاق است که بار دیگر با پل پوگبا، هافبک فرانسوی منچستریونایتد در یک تیم همبازی شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، پائولو دیبالا، مهاجم آرژانتینی یوونتوس و ستاره خط حمله این تیم که از سال 2015 از باشگاه پالرمو به یوونتوس ملحق شده، پیش از آنکه پل پوگبا در تابستان 2016 شهر تورین را ترک کرده و راهی منچستریونایتد شود، یک فصل با او در یوونتوس همبازی بوده است. حالا دیبالا درحالیکه شایعات درباره آینده پوگبا در یونایتد اوج گرفته می‌گوید بسیار مشتاق است که بار دیگر در یوونتوس با او همبازی شود.

در ماههای اخیر، شایعات بسیاری درباره بازگشت پوگبا به یوونتوس مطرح شده و دیبالا با توجه به این شایعات می‌گوید اگر این اتفاق بیفتد، بازی کردن دوباره با پوگبا او را بسیار خوشحال خواهد کرد.

دیبالا در گفتگویی در این باره گفت:" من همیشه دوست دارم با کسی در سطح پوگبا همبازی شوم. با اینحال هر تصمیمی که خودش بگیرد من برایش آرزوی موفقیت می‌کنم".

پوگبا البته از زمان بدست گرفتن سکان هدایت یونایتد توسط اوله گنار سولسشر، در این تیم احیا شده و در شش پیروزی اخیر شیاطین سرخ، بازی‌های خوبی انجام داده. جالب اینجا است که در روزهای اخیر شایعات زیادی هم درباره آینده خود دیبالا مطرح است و گفته می‌شود ممکن است او تورین و یوونتوس را ترک کند./ورزش سه

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=170728
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه