با رسيدن شاخص بورس به نيمه 26 هزار واحد؛

بـورس تهـران انـرژي تـازه گـرفت

بورس اوراق بهادار تهران پس از يك روز استراحت كوتاه مدت، انرژي تازه گرفت و دوباره به حركت صعودي خود ادامه داد.

به گزارش« ميهن صنعت » به نقل از  ايسنا ، در معاملات امروز بورس تهران دماسنج بازار سرمايه 253 واحد ديگر رشد كرد و به عدد 26 هزار و 470 واحد رسيد.

به اين ترتيب ادامه رشد قيمت سهام شركت‌ها در بازار روز دوشنبه موجب شد تا ارزش و حجم معاملات افزايش پيدا كرده و دماسنج بازار سرمايه به نيمه 26 هزار واحد نزديك شود.

ملي مس، نفت و گاز پارسيان، نفت بندرعباس، بانك ملت، پتروشيمي پرديس، فولاد خوستان، توسعه معادن و فلزات،سرمايه گذاري غدير و ايران خودرو بيشترين تاثير مثبت را در بين شركتهاي بورس روي شاخص گذاشتند و موجب حركت ان شدند.

در بازار امروز علاوه بر رشد نمادهاي قندي، صف هاي خريد براي گروه سيمان تشكيل شد به طوري كه شركتهاي سيمان فارس و خوزستان و گسترش سرمايه گذاري ايران خودرو از برترين تقاضاي خريد و بانك انصار و قطعات اتومبيل ايران از برترين تقاضاي فروش برخوردار بود.

با افزايش قيمت سهام شركتها و رشد شاخص ارزش و حجم معاملات نيز رشد چشم گيري يافت به طوري كه در بازار امروز 404 ميليون سهم به ارزش 116 هزار و 940 ميليون ريال مورد معامله قرار گرفت؛ ارزش بازار سرمايه نيز در بازار امروز رشد كرد و به عدد 119 هزار ميليارد تومان رسيد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=3415
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه