میهن صنعت :

بنیامین بهادری هستم از لندن!

میهن صنعت : بنیامین بهادری در ویدئویی کوتاه که صبح دیروز روی صفحه شخصی «محسن رجب پور» منتشر شده، از خیابان های لندن با دوستدارانش سخن گفت. این کنسرت دیروز (16 فوریه 2013) در سالن لوگان های لندن روی صحنه رفته و خواننده این روزها کم کار موسیقی پاپ ایران برا

به گزارش میهن صنعت، بنیامین بهادری در ویدئویی کوتاه که صبح دیروز روی صفحه شخصی «محسن رجب پور» منتشر شده، از خیابان های لندن با دوستدارانش سخن گفت. این کنسرت دیروز (16 فوریه 2013) در سالن لوگان های لندن روی صحنه رفته و خواننده این روزها کم کار موسیقی پاپ ایران برای دوستدارانش در اروپا به اجرای برنامه پرداخت.

این اولین اجرای این خواننده در این شهر نیست و بنیامین پیش از این نیز در این شهر و شهرهای دیگر اروپا به اجرای برنامه پرداخته بود. نیما وارسته و علی منصوری نیز در این کنسرت بنیامین و گروهش را همراهی می کنند و در عکسی که شب گذشته روی صفحه شخصی «محسن رجب پور» منتشر شد، این چهره ها در یک رستوران ایرانی مشغول صرف غذا بودند.

آلبوم جدید بنیامین در ایران بنا به دلایلی هنوز موفق به اخذ مجوزهای لازم نشده و مشخص نیست چه زمانی منتشر خواهد شد. این خواننده حدود 10 روز پیش نیز در جزیره کیش به اجرای برنامه پرداخت و با استقبال دوستدارانش مواجه شد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=11995
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه