شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اعلام کرد؛

بهبود کیفیی خانواده X100 سایپا

میهن صنعت : بر اساس آخرین جدول ارزشیابی کیفی خودروهای ایران در بهمن ماه سال جاری، سایپا131 SX پارس خودرو با 2درصد بهبود نسبت به ماه گذشته بیشترین میزان ارتقاء کیفی در میان خودروهای خانواده X100 را از آن خود کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت، بر اساس آخرین جدول ارزشیابی کیفی خودروهای ایران در بهمن ماه  سال جاری، سایپا131 X پارس خودرو با 2درصد بهبود نسبت به ماه گذشته بیشترین میزان ارتقاء کیفی در میان خودروهای خانواده X100  را از آن خود کرد.

همچنین خودرو سایپا 132  xبا 1.4 و سایپا 131x  با 1 درصد ارتقاء، همزمان با افزایش تولید با بهبود کیفی نسبتاً مطلوبی نسبت به گذشته همراه شدند.

از دیگر نکات حائز اهمیت در جدول می‌توان به ارتقاء سطح کیفی خودروهای پراید X131 پارس خودرو و پراید X132 در سطح کیفی خوب و جهش آنها از سطح B به B+ اشاره کرد.

بر این اساس تندر 90 پارس خودرو نیز در بهبود کیفی با دیگر محصولات گروه خودروسازی سایپا همراه شد و توانست پائین تر از دیگر محصول سایپا مگان؛ در رده چهارم این جدول قرار گیرد.

گفتنی است در میان خودروهای بررسی شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران خودرو تیانا نیز علاوه بر صدر نشینی در گزارش های ماهانه این شرکت، با 4.8 درصد بهبود بیشترین ارتقاء کیفی در بین خودروهای تولیدی داخل را نیز از آن خود کرد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=13565
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه