«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

بهترین خودروهای سدان را بشناسید!/بخش دوم

سدان به عنوان رایج ترین شکل طراحی بدنه خودرو شناخته می شود که به خودروهای سواری معمولی می گویند و ما در این بخش قصد داریم تا به معرفی بهترین خودروهای سدان سال 2019 بپردازیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، سدان به عنوان رایج ترین شکل طراحی بدنه خودرو شناخته می شود که به خودروهای سواری معمولی می گویند و ما در این بخش قصد داریم تا به معرفی بهترین خودروهای سدان سال 2019 بپردازیم.

خودروهای سدان امروزی به لطف آپشن و فناوری های جدید بسیار پیشرفته شده اند و مجموعه ای از پیشرانه های متنوع برای آن ها در نظر گرفته شده است. برای آشنایی با بهترین خودروهای سدان در ادامه با ما همراه شوید.

نیسان آلتیما

نیسان آلتیما در سال 2019 با امکانات جدید و فناوری های جدید روانه بازار شد و به عنوان نخستین مدلی شناخته می شود که از سیستم AWD بهره می برد. این محصول تازه وارد از پیشرانه ی توربوشارژر 4 سیلندر استفاده می کند و از سیستم های پیشرفته آن می توان از سیستم کمک راننده پرو پایلت نام برد. نیسان آلتیما در 5 تریم قابل عرضه بوده اگرچه اطلاعاتی در خصوص قیمت آن منتشر نشده است.

 

هیوندای سوناتا

فضای داخلی مجلل و امکانات پیشرفته هیوندای سوناتا در سال 2019 به همراه برچسب قیمت مناسب توجه هر خریداری را به خود جلب می کند. شش تریم برای این خودرو در نظر گرفته شده است که از پیشرانه های آن می توان به 2.4 لیتری 4 سیلندر با قدرت 185 اسب بخار و توربوشارژر 2.0T لیمیتد و اکو با قدرت 245 اسب بخار اشاره کرد.

امکانات استاندارد این خودرو شامل صفحه نمایشگر لمسی 7 اینچی، اندروید اتو، اپل کارپلی و سیستم صوتی با 6 اسپیکر می شود. رنج قیمتی این خودرو از 22,300 تا 31,900 دلار متفاوت است.

تویوتا کرولا

تویوتا کرولا با قیمتی کاملا مقرون به صرفه در 6 تریم عرضه می شود که نیروی این سدان جمع و جور و ارزان قیمت از پیشرانه 1.8 لیتری 4 سیلندر با قدرت 132 اسب بخار تامین می شود و از طریق گیربکس 6 سرعته دستی منتقل می شود. قیمت پایه برای تویوتا کرولا 18,700  دلار اعلام شده و تا 22,880 دلار نیز افزایش می یابد.

 

فورد فیوژن

فورد فیوژن در 5 تریم موجود است که نسخه پایه آن یعنی فیوژن S از پیشرانه ی 2.5 لیتری 4 سیلندر با قدرت 175 اسب بخار بهره برده و با قیمت 22,840 دلار در اختیار مشتریان قرار می گیرد. علاقه مندان می توانند برای خرید نسخه اسپرت با پیشرانه توربوشارژر 2.5 لیتری وی 6 هزینه ای معادل 40,015 دلار پرداخت کنند.

 این سدان فورد مجهز به امکانات هشدار پیش از برخورد، سیستم ترمز اضطراری، سیستم صوتی سونی با 12 اسپیکر و سیستم تشخیص صدا است.

 

هوندا سیویک

طراحی هوندا سیویک کاملا به روز شده و به لطف جلو پنجره ای و چراغ های جلو جدید از ظاهر تهاجمی تر بهره برده است. علاوه براین، صفحه نمایشگر 7 اینچی اینفوتیمنت به روز شده و مجهز به اندروید اتو و اپل کار پلی است. سدان هوندا سیویک مجهز به مجموعه ای از سنسورهای هوندا شده و در نتیجه میزبان انواع سیستم های ایمنی و کمک راننده نظیر کروز کنترل تطبیقی است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=190537
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه