میهن صنعت:

بهترین کشور برای تجارت و کسب و کار؟

میهن صنعت: در آخرین گزارشی که گروه کار بانک جهانی از وضعیت کسب و کار در کشورهای مختلف منتشر کرده است، سنگاپور در رتبه اول به عنوان بهترین مکان برای تجارت و کسب و کار معرفی شده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت، به نقل از اقتصاد انلاین در آخرین گزارشی که گروه کار بانک جهانی از وضعیت کسب و کار در کشورهای مختلف منتشر کرده است، سنگاپور در رتبه اول به عنوان بهترین مکان برای تجارت و کسب و کار معرفی شده است

در آخرین گزارشی که گروه کار بانک جهانی از وضعیت کسب و کار در کشورهای مختلف منتشر کرده است، سنگاپور در رتبه اول به عنوان بهترین مکان برای تجارت و کسب و کار معرفی شده است.

این در حالی است که کشورهایی بیشترین رشد و بهبود را نسبت به سال گذشته در این زمینه داشته‌اند اکثراً جزء کشورهای حوزه حرای آفریقا هستند.
 
طبق مطالعات انجام شده 12 کشوری به عنوان بهترین نقاط در دنیا برای تجارت و کسب و کار معرفی شده‌اند به ترتیب عبارت‌اند از: سنگاپور، نیوزلند، هنگ کنگ، چین، دانمارک، کره جنوبی، نروژ، آمریکا، انگلیس، فنلاند و استرالیا.
 
در مقابل کشورهایی که بیشترین بهبود را در این زمینه داشته‌اند و شرایط بهتری را برای تجارت و آغاز کسب و کار جدید فراهم کرده‌اند عبارت‌اند از: تاجیکستان، بنین، توگو، ساحل عاج، سنگال، ترینیداد و توباگو، جمهوری دموکراتیک کنگو، آذربایجان، ایرلند و امارات.
 
آمارها نشان می‌دهد که در حدود 80 درصد کشورها نسبت به سال گذشته در قوانین و مقرارت خود در حوزه تجارت و کسب و کار تغییرات مثبتی ایجاد کرده‌اند و شرایط را برای کارفرماها بهینه کرده‌اند.
 
در همین راستا در حدود یک سوم از کشورهای موردمطالعه رتبه خود را در رتبه‌بندی جهانی کشورها ارتقا داده‌اند.


لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=60867
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه