میهن صنعت:

بهره برداری کامل از “فازهای 15 و 16 پارس جنوبی” تا پایان امسال

میهن صنعت: فرمانده قرارگاه ساز ندگی خاتم‌الانبیاء(ص) از بهره برداری کامل فازهای 15 و 16 پارس جنوبی تا پایان امسال خبر داد و گفت: تاکنون 2خط از چهارخط تولید گاز این پالایشگاه با ظرفیت 17میلیون مترمکعب به بهره برداری رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، سردار عبادالله عبداللهی درگفتگویی با اشاره به توانمندی ها و ظرفیت های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در زمینه ساخت پالاشگاه گفت: در زمینه ساخت پالایشگاه، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)  فازهای 15و16پارس جنوبی  را با مهندسی 100درصد ایرانی طراحی  و اجرا کرده است که تاکنون 2خط از چهارخط تولید گاز این پالایشگاه با ظرفیت 17میلیون مترمکعب به بهره برداری رسیده و قراراست  تا پایان سال2خط  دیگر به بهره برداری برسد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با اشاره به اجرای موفق خط هفتم انتقال نفت گازعسلویه به ایرانشهراظهار داشت: در زمینه خطوط انتقال نفت و گاز نیز قرارگاه 4500 کیلومتر خط انتقال به عهده گرفته که ازاین میزان 3000 کیلومتر به پایان رسیده است.

به نقل از باشگاه خبرنگاران گفتنی است قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)  باحضور در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به مدت چهار روز به معرفی توانمندیها و اقدامات  خود  زمینه نفت و گاز و پتروشیمی می پردازد. 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=47690
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه