«میهن صنعت»:

بهمن موتور از چهار محصول جدید خود رونمایی کرد + تصاویر

شرکت بهمن موتور از چهار محصول جدید خود در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران به صورت رسمی رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«میهن صنعت»، گروه بهمن که حضور پر قدرتی در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران داشته طی مراسمی از چهار محصول جدید خود رونمایی کرد.

در روز اول نمایشگاه خودرو تهران که به پرس دی شهرت دارد، بهمن موتور از چهار محصول جدید خود رونمایی کرد.

در این مراسم بهمن موتور از کشنده FAW 550، دیگنیتی پرستیژ، خودرو ریسپکت و همچنین اتوبوس شهری دیزل CITY 12 خود به صورت رسمی و با حضور خبرنگاران تخصصی حوزه خودرو رونمایی کرد.

کشنده FAW 550 یک کشنده 44 تنی بوده که مجهز به یک پیشرانه‌ با قدرت ۵۵۰ اسب بخار و گیربکس اتوماتیک شده است.

اما در خصوص خودرو پرستیژ بهمن موتور می توان گفت که یک تفاوت اصلی بین پرستیژ و پرایم وجود دارد و آن هم در قوای محرکه آنها است.

این خودرو مجهز به یک موتور ۲ لیتری (Euro-HD) توربو شارژ با سیستم پاشش مستقیم GDIساخت بوش که توانی معادل ۲۳۰ اسب بخار و گشتاور حدود ۳۶۰ نیوتن متر را تولید می نماید. گیربکس پرستیژ AT۶ جدیدترین نسل PowertechHyundai است. با سیستم پاشش مستقیم GDIساخت بوش که توانی معادل ۲۳۰ اسب بخار و گشتاور حدود ۳۶۰ نیوتن متر را تولید می نماید. گیربکس پرستیژ AT۶ جدیدترین نسل PowertechHyundai است.

خودرو بعدی که در روز اول نمایشگاه توسط بهمن موتور رونمایی شد، خودرو ریسپکت بود. ریسپکت یک خودروی سواری تقریبا لوکس است که با توجه به طراحی زیبای بیرونی، کابین داخل و انبوهی از آپشن های رفاهی و ایمنی می تواند گوی سبقت را از سایر رقبا گرفته که البته این امر منوط به قیمت گذاری منطقی و منصفانه شرکت بهمن موتور می باشد. طراحی زیبای بیرون، فضای بسیار جادار کابین و صندوق عقب و کیفیت عالی قطعات از جمله صندلی های اسپرت، سیستم مولتی مدیا با کیفیت بسیار با کیفیت از دیگر ویژگی های ممتاز این تازه وارد به ایران است.

مشخصات ریسپکت: ابعاد خودرو ۴۶۷۰*۱۸۲۵*۱۴۸۳ و فاصله بین دو محور آن ۲۷۰۰ میلی متر، موتور ۴ سیلندر، ۱۵۰ اسب بخاری بهمراه گیربکس پر قدرت ۹ سرعته، صندلی های چرمی، برقی با گرمکن با دیزاین اسپرت، تهویه مطبوع با خروجی هوا برای سرنشینان عقب، سیستم تعلیق جلو مک فرسون مستقل و عقب مولتی لینک، رینگ آلومینیومی ۱۷ اینچی، دارای سیستم پایداری حرکت (ESC)، فرمان برقی (EPS)، سیستم ترمز پارک (EPB)، سیستم توقف خودکار قبل از شروع حرکت (Autohold)، کنترل خودرو در سر بالائی (HHC)، مجهز به ۶ کیسه هوا، نمایشگر باد تایرها (TPMS)، سانروف، کروز کنترل، استارت دکمهای و ورود بدون کلید (PEPS)، دوربین عقب، دوربین ۳۶۰ درجه HD و بصورت ۳ بعدی برای سهولت در پارک، شارژر وایرلس، سیستم نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی مجهز به WIFI، GPS، Auto light، کلیه¬ی چراغ¬ها با تکنولوژی LED، سیستم مشایعت تا درب منزل (Follow me home)، آینه های جانبی برقی مجهز به گرمکن و جمع شونده اتوماتیک، صندلی راننده برقی ۶ جهته با گرمکن و سرنشین ۴ جهته با گرمکن ، USB معمولی و نوع C و…

همچنین در ادامه اتوبوس شهری دیزل مدل CITY 12 نیز در این نمایشگاه به صورت رسمی رونمایی شد. این محصول مجهز به موتور DONGFENG CUMMINS ISL9.5 از نوع 6 سیلندر خطی توربو شارژ شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=244608
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه