مدیرعامل نمایشگاه بین المللی اصفهان:

به‌روز ترین زیرساخت‌ها در نمایشگاه بین المللی اصفهان موجود است/رونمایی از چندین محصول خودرویی جدید در نمایشگاه خودرو اصفهان

نمایشگاه بین المللی اصفهان دارای به روزترین زیرساخت های موجود در صنعت نمایشگاهی کشور است. شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان در حالی برگزار خواهد شد که بین ۵ تا ۶ محصول جدید در این رویداد بزرگ صنعتی رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مدیرعامل نمایشگاه بین المللی اصفهان در نشست خبری صبح روز یکشنبه با اشاره به برگزاری شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان گفت :این نمایشگاه یکی از به روز ترین نمایشگاه های کشور از لحاظ زیرساخت بوده و محل خوبی برای برگزاری نمایشگاه خودرو است.

احمدرضا طحانیان در ادامه افزود : هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجاد تعامل بین مردم و تولیدکنندگان صنعت خودرو کشور است که بعد از یک وقفه سه ساله قرار است در شهر تاریخی اصفهان برگزار شود.

وی گفت : تمام شرکت های معتبر در حوزه صنعت خودرو در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و آخرین دست آوردهای خودرا به معرض نمایش خواهند گذاشت.

طحانیان ادامه داد : در این نمایشگاه بین ۵ تا ۶ محصول جدید رونمایی خواهد شد که خبرنگاران در روز پنجشنبه از ساعت ۱۰ صبحبه صورت اختصاصی از نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی اصفهان گفت : اکثر شرکت های حاضر در نمایشگاه خودرو اصفهان با شرایط ویژه فروش در این رویدادبزرگ خودرویی در شهر اصفهان حاضر خواهند شد. همچنین طی هماهنگی های لازم، فضایی برای تست درایو خودروهای جدید در نمایشگاه بین المللی اصفهان خواهیم داشت.

وی افزود : با حمل و نقل عمومی و اتوبوس رانی هماهنگی های لازم انجام شده تا حضور بازدید کنندگان به راحتی صورت بپذیرد. درخصوص خط مترو نیز در حال پیگیری هستیم اما فعلا خط مترو نمایشگاه راه اندازی نشده است. تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا درخصوص تردد بازدیدکنندگان مشکلی ایجاد نشود.

به گزارش خبرنگار «میهن صنعت»، شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان از تاریخ ۳ الی ۶ آذرماه  سال جاری در شهر اصفهان و در نمایشگاه بین المللی این شهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=254820
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه