مدیرعامل شرکت ملی گاز؛

به عهدمان وفا کردیم

مدیرعامل شرکت ملی گاز گفت: در زمینه برنامه‌های تعریف شده در حوزه گازرسانی و ایجاد رفاه برای مردم و محرومیت‌زدایی که از سیاست‌های کلان نظام و انقلاب است، وفای به عهد کردیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، حمیدرضا عراقی در نشست خبری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شرکت ملی گاز ایران در طول ۴۰ سال گذشته در مسیر تحقق سیاست‌های محرومیت‌زدایی و ایجاد رفاه برای مردم گام برداشته است، اظهار کرد: ایران، با ۳۰ هزار کیلومتر شبکه گازرسانی، یکی از بزرگ ترین زیرساخت‌های گازرسانی در دنیا را در اختیار دارد.

وی گفت: در زمینه برنامه‌های تعریف شده در حوزه گازرسانی و ایجاد رفاه برای مردم و محرومیت‌زدایی که از سیاست‌های کلان نظام و انقلاب است، وفای به عهد کردیم.

وی افزود: هم اکنون ۷۶درصد مردم در روستاها و ۹۸ درصد شهرها روزانه ۸۰۰ میلیون مترمکعب گاز دریافت می کنند و افزون بر بخش خانگی،گازرسانی به بخش‌های نیروگاهی، صنایع و صادرات با وجود سرمای زیر صفر در تعداد زیادی از استان ها، به طور پایدار انجام شد.

وی همچنین از کلنگ زنی یا افتتاح ۳ هزار پروژه با ۱۲هزار میلیارد تومان اعتبار در ایام دهه فجر خبر داد و گفت:  از این میزان اعتبار، ۹هزار میلیارد تومان در بخش احداث خطوط انتقال و تاسیسات تقویت فشار گاز و ۳ هزار میلیارد تومان نیز در حوزه گازرسانی هزینه شده است.

عراقی تصریح کرد: ۸ هزار روستای باقیمانده که قابلیت گازرسانی دارند، تا دو سال آینده از نعمت گاز برخوردار می شوند.

این خبر تکمیل می شود 

/مهر/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=146011
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه