میهن صنعت:

بورس کالا مکانی مناسب برای کشف قیمت خودرو است

میهن صنعت: عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه بورس کالا می تواند مکانی مناسب برای عرضه خودرو باشد،گفت: عرضه خودرو در بورس کالا می تواند در رونق تولید و شفافیت در قیمت ها تاثیر بسزایی داشته باشد اما در حال حاضر زمان برای عرضه خودرو در بورس مناسب نیست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت،   به نقل از عصر خودرو سید شریف حسینی  در گفت و گویی در خصوص عرضه خودرو در بورس کالا گفت: باید به این سمت حرکت کنیم که تمام کالاهایی که در کشور تولید می شود در بورس کالا قیمت گذاری شود چرا که دنیا در حال حاضر به این سمت حرکت می کند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با ارائه کالا در بورس شرایطی ایجاد خواهد شد که کالاها در یک فضای رقابتی و با نظارت دولت به بازار عرضه شود.

وی افزود: باتوجه به اینکه در برخی  از مواقع مبالغی به صورت انبساطی در دست مردم قرار دارد اگر بورس کالا متولی شود می تواند به تنظیم و نظارت بیشتر و دقیق دولت برقیمت ها کمک کند .

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: عرضه خودرو در بورس کالا می تواند به رونق تولید و شفافیت در قیمت  ها تاثیر بسزایی داشته باشد اما در حال حاضر زمان برای عرضه خودرو در بورس مناسب نیست.
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=70768
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه